Dat is geheel afhankelijk van merk, model en categorie.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:47 schreef Skyflipper het volgende:
Controleer gewoon even je aan en afvoer, zijn deze op de juiste maat? Denk er wel aan dat er nog tegels tussen moeten.
Daarna moet je de moeren goed aandraaien en klaar!
De multiplex plaat is dik zat. In mijn ogen is het onzin dat deze te dun is. Bij mijn toilet staat het frame vast op de grond en tegen de muur... dat zijn dus 4 stevige punten. (geen beweging in te krijgen) Het toilet leunt op het frame en niet op de houten plaat. (ookal zit die houten plaat er wel tussen)
Ja. Speciaal voor mensen met een trage stoelgang. Om de boel een beetje los te shaken.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik dacht even dat het om een 'nieuwe uitvinding' ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop