Gewoon doen dus. Direct zodra die vent zijn radio aan doet dan kunnen zij ook horen waar het om gaatquote:Op zondag 20 juli 2008 06:37 schreef elkravo het volgende:
-verhaal-
'k Zou bijna de politie gaan bellen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 08:17 schreef Iced_Lips het volgende:
Eerst nog eens proberen de buurman aan te spreken, mogelijk ook gewoon overdag of in een trappenhuis. Probeer er eerst op een fatsoenlijke manier uit te komen. Als hij daar niet voor toegankelijk is, kun je aangegeven dat je de politie voortaan gaat bellen.
Noteer in je agenda o.i.d. wanneer, hoe laat en hoe lang hij de muziek draaide. Indien mogelijk een paar voorbeelden van nummers. En maak korte verslagen van de keren dat jij met hem hierover hebt gesproken, ook als hij de deur niet open doet.
Dit heeft twee redenen;
1. voor de politie en mogelijk gerechtelijk traject: Je hebt bewijsmateriaal hoevaak e.e.a. gebeurt en dat jij iedere keer getracht hebt er op een fatsoenlijke manier uit te komen.
Tja... het klinkt gek, maar ik heb inmiddels enkele malen gezien dat een rechter zo'n logboek als bron gebruikte om te komen tot een uitspraak.quote:Op zondag 20 juli 2008 08:50 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Lekker bewijsmateriaal is dat. Als je een hekel aan iemand hebt zet je wat krabbeltjes op papier en in je agenda en dan kun je deze persoon gerechterlijk aanpakken
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:53 schreef Anniie het volgende:
Ik houd dat tassie anders wel ff vast hoor.
Ach mijn buren hebben er soms ook een handje van, fransjee de bouwer, andre harzes, arno klotenbrander..quote:Op zondag 20 juli 2008 06:37 schreef elkravo het volgende:
Sinds een paar dagen draait mijn onderbuurman hard muziek. De flat is redelijk gehorig, dus ik kan zijn muziek perfect horen.
Wordt je GVD's ochtends wakker gemaakt om 5:45 met "Annie hou jij mijn tassie effe vast"... Gisteren maakte hij me ook al wakker door om 6:00 een kwartier lang muziek te draaien...
Heb aangebeld, maar hij doet niet open; doof als die gozer is...
'k Zou bijna de politie gaan bellen.
Whahahahahaquote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef BasOne het volgende:![]()
Buurman.
Ik erger me kapot aan m'n buurmeisje
Loopt ze topless achter in de tuin rond plantjes water te geven, dus minime klopt al aardig tegen het raamkozijn, ziet ze me, zwaait, ik zwaai terug, draait ze zich om gaat ze helemaal voorover gebukt een bloemetje plukken... sheesh minime klapte me toch tegen de muur aan.
Maar neuken ho maar, fucking tease.
En ja hoor...
Staat de buurman ineens tegen me te schreeuwen, dat ik niet zo naar d'r moet loeren :\
Buurvrouw er ook nog eens bij -_-
Maarja, ouders, die zijn beschermend voor hun kinderen snap ik ook wel, maar sheesh.
Maar ik krijg ze nog wel, ik ben uitgenodigt voor haar negende verjaardag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |