Sjibble | zondag 20 juli 2008 @ 01:39 |
Tering die gasten kunnen totaal niet rijden ![]() Allemaal beuken ,de bocht uit vliegen, maar vooral ik heb er last van. Noobs blijven om je heen vliegen en ketsen. 1 grote botauto-mode ![]() Ergste van alles, elke noob kiest de Ford GT 06' omdat ze anders niet kunnen winnen ![]() Klacht: Steeds overal dezelfde en beste auto's ![]() Klacht2: Botsauto-simulatie | |
paarse_paashaas | zondag 20 juli 2008 @ 01:41 |
Oplossing:![]() | |
Sjibble | zondag 20 juli 2008 @ 01:46 |
Forza 2 een echte sim noemen ![]() ![]() Microsoft bende ![]() En ja, k heb et gespeeld. | |
paarse_paashaas | zondag 20 juli 2008 @ 01:50 |
Klagen over een veredelde beta-versie van GT-5, en dan forza durven af te zeiken. wie noemt FM2 hier trouwens een race-sim? | |
Sjibble | zondag 20 juli 2008 @ 02:03 |
quote:Als ik een andere racegame wil, zoek ik wel een sim, geen arcade | |
Lexjuuuh | zondag 20 juli 2008 @ 10:12 |
Prologue zuigt sowiezo, 6 circuits en de minst vette ook nog..... | |
Sackboy | zondag 20 juli 2008 @ 11:35 |
quote:Alsof GT5:Prologue een echte sim is ![]() | |
Teunebeun | zondag 20 juli 2008 @ 12:27 |
De beste Grand Turismo is nog altijd de 2de versie ![]() | |
Glijdt_licht | zondag 20 juli 2008 @ 12:47 |
quote:Gran Turismo is ook geen sim ![]() Ga maar even rFactor, GTR2, race07, Live for speed, nkpro of iets dergelijks spelen. Forza2 is meer een sim dan GT5 Prologue imho.. | |
fotostarter | zondag 20 juli 2008 @ 13:19 |
quote:Omdat? | |
Teunebeun | zondag 20 juli 2008 @ 13:22 |
quote:Dit spel heeft het beste race gevoel. Oké de graphics zijn wat minder maar de plaatjes in het koop menu zijn gewoon geweldig. Geluid is ook goed. ![]() | |
Sjibble | zondag 20 juli 2008 @ 14:20 |
idd, ging ook ff GT2 spelen. Nostalgie ![]() ![]() Maar bij deze prologue zuigt de muziek wel zeg... c'mon. En ja, GT5 is bedoeld als simulator ![]() | |
Sackboy | zondag 20 juli 2008 @ 14:23 |
quote:Forza 2 is ook bedoeld als simulator. | |
Sjibble | zondag 20 juli 2008 @ 14:26 |
quote:Toch doet de GT5 het beter vind ik. GT5 heb ik over de 10 uur gespeeld, en Forza 2 2 uur, maar dat lijkt me ook wel genoeg voor een indruk. Het rijden ging wel erg makkelijk, ook volgens de lijntjes etc. GT5 doet vooral aan realistische auto's, en ook van binnen. Exact nagemaakt, zelfs de tellers. Kan forza daar aan tippen? ![]() | |
Sackboy | zondag 20 juli 2008 @ 14:39 |
quote:Dat is dan ook het enige wat GT5 Prologue in uitblinkt, de modellen van de auto's. Maar maakt dat de game een realistische racesim? Qua physics is het een baggergame, de auto's lijken wel stuiterballen als je tegen elkaar botst. En dat schademodel gaat nog wel even duren, Polyphony kennende. En ik snap niet wat je tegen Forza 2 hebt, het is grafisch wat outdated, maar het is een prima game. Als je het te makkelijk vindt kan je de hulpmiddelen ook uitzetten natuurlijk ![]() Als je een echte sim op de consoles wilt spelen dan moet je toch echt een X360 aanschaffen, in november komt Race Pro uit namelijk (van Simbin). De racegames van Simbin zijn realistischer dan GT5 en Forza 2 bij elkaar. | |
Sjibble | zondag 20 juli 2008 @ 15:16 |
Stuiterballen heb je alleen in online, zodat je verder niet tegen elkaar stuitert. Ik heb met GT5 alle hulpmiddelen uit. Soms realisme op standaard mocht het onmogelijk te behalen zijn. Maar ik ga er geen xbox360 voor aanschaffen. Vind ik iets te ![]() Uiteindelijk als je klaar bent met graphics en models ligt de game nog alleen in de codering, de bugs dus. Je vindt het niet realistisch, maar toch zijn er maar 5 op de wereld die het geflikt hebben om met de F2007 het record van Suzuka te verbreken.. van de duizenden.. En het scheelde 300ms. | |
Sackboy | zondag 20 juli 2008 @ 15:34 |
quote:Ook offline. quote:Kan dus ook in Forza 2. quote:Tja, had je misschien beter meteen de Xbox 360 kunnen kopen in plaats van de PS3 ![]() quote:Snap niet echt wat je hiermee probeert te zeggen ![]() quote:Zoals ik al zei, de racegames van Simbin gaan nog een paar stappen verder qua realisme. | |
Glijdt_licht | zondag 20 juli 2008 @ 21:30 |
quote:Ach ja, was DTM3 ook niet 'the ultimate driving simulator'? Hij was arcade as hell. GT5 zal dat ook zijn. De physics zijn gewoon nooit goed op een console, dit komt omdat ze weten dat 90% geen stuurtje heeft en het met gamepad moet doen. Dit terwijl racesim makers voor pc weten dat er een hardcore groep is voor de pc die wel de benodigde hardware heeft. Ik denk dat de eerste multiplatform simulatie de Ferrari game van Blimey! gaat worden. (nee, niet Ferrari challenge). Blimey zorgde voor de physics bij GT Legends en GTR2. http://www.blimeygames.com/site/main.php | |
Sjibble | maandag 21 juli 2008 @ 00:17 |
Nou er zijn toch wel genoeg die een stuurtje kopen, en die hebben er ook geen spijt van. Je voelt ook precies de force feedback die je moet hebben op de wegen in de game. Waarom zou een hardcore gamer perse een computer moeten hebben? Zoveel games worden simulaties genoemd, maar zoals eerder gezegd, is elke game zogenaamd wel arcade... | |
Glijdt_licht | maandag 21 juli 2008 @ 00:46 |
quote:Voel je de gewichtsverplaatsing bij het remmen? Dat vind ik wel minimaal wat je moet kunnen voelen. Bij de DTM serie zat dit er niet in Ik heb geen PS3, heb het alleen in de winkel gespeeld, maar met heel veel games voel je geen verplaatsuing van het gewicht. In GTR2 met name met de Power n Glory mod en als je de Force feedback goed instelt in de .plr heb je een -geweldig- gevoel over de auto. Je voelt exact dat ie gaat oversturen bij het aanremmen, of dat ie gaat ondersturen. Natuurlijk heb ik in de .plr wel ingesteld dat ik alleen feedback van de voorwielen wil ontvangen + gewicht verplaatsing. En natuurlijk helpt een goed stuur er ook bij. ![]() En dat mag ook wel als je stuur ¤300 kostte. Nee geen G25 ![]() en tsja, de hardcore racesimmer zit gewoon op de pc. Dat is erg simpel. De beste simulaties zijn er nog steeds puur voor de pc. LFS, nKpro, iRacing, GTR2. De beste stuurtjes zijn ook beschikbaar voor de pc... Alleen ben je dan wel 600+ euro's kwijt Op de pc kan je veel meer instellen wat het stuur betreft Op de pc kan je makkelijker modden, wat een belangrijk onderdeel van het simracen is. [ Bericht 12% gewijzigd door Glijdt_licht op 21-07-2008 00:52:22 ] |