Terecht klacht.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:21 schreef Teunebeun het volgende:
Sta je lekker in de café met je ouders en broer
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:22 schreef slakkie het volgende:
Valt nog mee, ik wilde familie van me gaan versieren, tis dat m'n pa zei: He, das de dochter van m'n neef.. Mijn oma heeft me meerdere malen uitgelachen hierom..
Dat heb ik ook gehad. Schijt irritant dat verre familie gedoequote:Op zondag 20 juli 2008 00:22 schreef slakkie het volgende:
Valt nog mee, ik wilde familie van me gaan versieren, tis dat m'n pa zei: He, das de dochter van m'n neef.. Mijn oma heeft me meerdere malen uitgelachen hierom..
Dus het enige wat je tegenhoudt is dat ze de dochter van je vaders neef is? Ik zou d'r doenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Schijt irritant dat verre familie gedoe
Tis echt een schoonheid, lekkere titties, nice ass en dan is het plots off limits..quote:Op zondag 20 juli 2008 00:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Schijt irritant dat verre familie gedoe
Sorry maar ik kan niet meer helder denken. Wat normale?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:27 schreef Triptamine het volgende:
Je had haar moeten bezwangeren en kijken of je een normale kreeg
Ja en dan de hele tijd raar aan gekeken wordenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus het enige wat je tegenhoudt is dat ze de dochter van je vaders neef is? Ik zou d'r doen![]()
Dat had ik ook. Heel mooi lichaam met een schattig hoofdje en lekker klein 1.60 ofzo. En dan bam weg.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:28 schreef slakkie het volgende:
[..]
Tis echt een schoonheid, lekkere titties, nice ass en dan is het plots off limits..
quote:Op zondag 20 juli 2008 00:22 schreef slakkie het volgende:
Achter gesloten voordeur ziet niemand het.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja en dan de hele tijd raar aan gekeken worden
Daar om hapt ze dus niet op mijn ultra geskillde versierpogingenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:30 schreef error32 het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Hete incestueuze lesbo seks?
Ja en dan wil je gaan trouwen of ze wordt zwanger merken ze het wel!quote:Op zondag 20 juli 2008 00:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Achter gesloten voordeur ziet niemand het.
Hete boel niet waar?! Heb je al een kloppende paal als je de beelden in je hoofd haalt?quote:Op zondag 20 juli 2008 00:30 schreef error32 het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Hete incestueuze lesbo seks?
Proestquote:Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hete boel niet waar?! Heb je al een kloppende paal als je de beelden in je hoofd haalt?
Geskilled, Ja zeggen op neuqen is geen skill, das een reflex.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar om hapt ze dus niet op mijn ultra geskillde versierpogingen![]()
Op jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |