Zou zomaar kunnen dat dat de aanleiding is geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef dagdag het volgende:
ok maar goed kakkerlakken worden we genoemd omdat er een kakkerlakken plaag was in de straat feyenoord
Is hier nog nooit voorgevallen. Wie niet springt die is een pool etc. wel, wie niet springt die is een jood komt alleen in wedstrijden tegen Ajax voor, en dat eigenlijk ook nog weinig meer. Zou trouwens ook raar zijn, want we hebben grotere rivalen, en daarover wordt ook niet gezongen tijdens andere wedstrijden(of ze moeten net degraderen of iets dergelijks).quote:Op zondag 20 juli 2008 01:00 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ach, heb weleens tijdens 'n UEFA Cup-duel van pakweg Heerenveen of Twente tegen een obscure club 'wie niet springt die is een Jood' door het stadion horen schallen.
Die lui zijn bijna net zo dom als Oranje-supporters die tijdens een 0-0 stand tijdens een oefeninterland 'het is stil aan de overkant' beginnen te roepen, terwijl daar ook Nederlanders staan.
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:43 schreef dagdag het volgende:
ok maar goed kakkerlakken worden we genoemd omdat er een kakkerlakken plaag was in de straat feyenoord???
Staat ook niet veel op internet oid..quote:Op maandag 21 juli 2008 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Kakkerlakken slaat op walging. Is dus een prima nick.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat ook niet veel op internet oid..
Maar het schijnt wel waar te zijn
Hoe dan ook blijft "kakkerlakken" een nick die nergens op slaat en uitermate slecht is.. Doe dan havenslaven ofzo.
We houden ook van jullie hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kakkerlakken slaat op walging. Is dus een prima nick.
havenslaven
oud nieuwsquote:
Was jij niet de diegene die intelligent probeerde te doen door andere users op hun taalfouten te wijzen? En ze dan zelf ook maken, wat een retard ben je ookquote:Op zondag 20 juli 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken hebben. Supporters verander je niet, antipathie tegen Ajax zal je er ook niet uit krijgen. Ik irriteer me tegenwoordig ook dood aan dat soort uitlatingen van jonge supporters.
Maar hé, we bestaan nu 100 jaar. Kunnen we dit jaar niet een keertje positief zijn i.p.v. al dat gejank de hele tijd. Vandaar mijn vriendelijke verwensing om vooral je kop te houden en aandacht te hebben voor het positieve.
ajax met een hoofdletter, stom van me.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:48 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Was jij niet de diegene die intelligent probeerde te doen door andere users op hun taalfouten te wijzen? En ze dan zelf ook maken, wat een retard ben je ook
Havenslaven klinkt ook weer zo gay, kakkerlakken is veel negatiever, zoals cockroaches in de Engelse taal.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat ook niet veel op internet oid..
Maar het schijnt wel waar te zijn
Hoe dan ook blijft "kakkerlakken" een nick die nergens op slaat en uitermate slecht is.. Doe dan havenslaven ofzo.
Are you Montana in disguise.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef GoodfelIas het volgende:
[..]
Havenslaven klinkt ook weer zo gay, kakkerlakken is veel negatiever, zoals cockroaches in de Engelse taal.
Je ziet het echt niet he, intellectueelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:36 schreef Happel het volgende:
[..]
ajax met een hoofdletter, stom van me.
Ik zie wel dat jij een streepje op de e vergeet. Niemand is perfect, hè.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he, intellectueel
quote:
Hier begon ik met lachen en stopte ik met lezen. farmy-hooligan dat je bent.quote:
Dus als je met uitwedstrijden meegaat ben je een hooligan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hier begon ik met lachen en stopte ik met lezen. farmy-hooligan dat je bent.
Jorien -> ajax en anderlecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Are you Montana in disguise.
Of Jorien? Gezien de hoeveelheid clubs die je support.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |