Oh ja? Was je er vandaag 11 jaar geleden ook? Ik welquote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
toevallig kom ik al 13 jaar in de kuip
alleen het volk veranderd wat er zit tegenwoordig zelfs als we tegen zwolle spelen hoor je hamas
Altijd wat te zeiken hebben. Supporters verander je niet, antipathie tegen Ajax zal je er ook niet uit krijgen. Ik irriteer me tegenwoordig ook dood aan dat soort uitlatingen van jonge supporters.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
toevallig kom ik al 13 jaar in de kuip
alleen het volk veranderd wat er zit tegenwoordig zelfs als we tegen zwolle spelen hoor je hamas
Supporters verander je niet nee, maar supporters veranderen wel... Dat er af en toe anti Ajax wordt gezongen is logisch, maar als het aantal anti-liederen stijgt in vergelijking met het aantal pro-liederen zegt dat voor mij al genoeg. De jaloezie van de gemiddelde 010'er stijgt naarmate er geen degelijke prijs meer wordt gewonnenquote:Op zondag 20 juli 2008 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken hebben. Supporters verander je niet, antipathie tegen Ajax zal je er ook niet uit krijgen. Ik irriteer me tegenwoordig ook dood aan dat soort uitlatingen van jonge supporters.
Maar hé, we bestaan nu 100 jaar. Kunnen we dit jaar niet een keertje positief zijn i.p.v. al dat gejank de hele tijd. Vandaar mijn vriendelijke verwensing om vooral je kop te houden en aandacht te hebben voor het positieve.
Ach, heb weleens tijdens 'n UEFA Cup-duel van pakweg Heerenveen of Twente tegen een obscure club 'wie niet springt die is een Jood' door het stadion horen schallen.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef Phrits het volgende:
Tijdens een wedstrijd kan ik me dit nog wel voorstellen, maar op een Open Dag.
Alsof er een jood naar de Open Dag van Feyenoord gaat
quote:Op zondag 20 juli 2008 01:01 schreef cheqy het volgende:
Als PSV supporters het zouden zingen , ok.
Maar Feyenoordsupporters na die ene beker, kom op zeg.
De supporters bedoelen dat Ajax ook dit seizoen naast alle prijzen zal grijpen, wat op zich ook wel terecht zal zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik snap het ook niet zo, helemaal niets in Amsterdam...
Zullen ze die speciale herdenkings munten bedoelen?
Zou kunnen, maar laten die kneuzen eerst maar eens afwachten hoe Feyenoord het dit seizoen doet met hun veredelde veteranenelftal.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De supporters bedoelen dat Ajax ook dit seizoen naast alle prijzen zal grijpen, wat op zich ook wel terecht zal zijn.
Maar ik ben ook niet gecharmeerd van Ajax.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar laten die kneuzen eerst maar eens afwachten hoe Feyenoord het dit seizoen doet met hun veredelde veteranenelftal.
En terecht:![]()
![]()
![]()
Geeft niet, niet iedereen is perfect.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet gecharmeerd van Ajax.![]()
Dit soort dingen roepen terwijl het seizoen nog niet eens is begonnen.quote:En terecht. Eigenlijk zou Marco van Basten kersen moeten plukken.
Dies best scherpquote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
wat is de link tussen Feyenoord () en voetbal?
Calimeroquote:Op zondag 20 juli 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
wat is de link tussen Feyenoord () en voetbal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |