quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
70 pagina's, 4 pagina's per uur, dus 28 uur x 12,50 euro is 350 euro. 70/4*12,50= 218,75
En 12,50 per uur is natuurlijk véél en véél lager dan een freelancer/tekstbureau zou vragen voor correctie/redigeerwerk. Dat gaat eerder richting de 70 euro per uur denk ik.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:38 schreef Alicey het volgende:
OT : Spreek een uurtarief af en spreek een vast bedrag af voor vooronderzoek, waarbij je een schatting maakt van het aantal te maken uren.
Dat maakt niet uit, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:57 schreef Koewam het volgende:
Is het een scriptie over natuurkunde of geschiedenis?
Ik vroeg er zelf tussen de 75 en de 100 per uur voor, maar dan was-ie ook gegarandeerd foutloos op taal- en stijlgebied en waren alle verwijzingen en tabellen etc. volgens de gewenste stijl opgemaakt (APA, De Buck, wat dan ook). Dat was dan ook mijn beroep.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
70 pagina's, 4 pagina's per uur, dus 28 uur x 12,50 euro is 350 euro.
En 12,50 per uur is natuurlijk véél en véél lager dan een freelancer/tekstbureau zou vragen voor correctie/redigeerwerk. Dat gaat eerder richting de 70 euro per uur denk ik.
Wat had jij ook weer gestudeerd?quote:Op zondag 20 juli 2008 02:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vroeg er zelf tussen de 75 en de 100 per uur voor, maar dan was-ie ook gegarandeerd foutloos op taal- en stijlgebied en waren alle verwijzingen en tabellen etc. volgens de gewenste stijl opgemaakt (APA, De Buck, wat dan ook). Dat was dan ook mijn beroep.
Als student zou ik niet meer vragen dan 25 euro per uur.
Hoe is dat relevant? Ik heb een bul Nederlands, en ik heb me toegelegd op de kritische methode - zowel bronnenkritiek als statistiek.quote:
Dat zou je zeggen, maar dat is dus niet zo, getuige de inrichting van ons onderwijs.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef dr.dunno het volgende:
snap trouwens niet waarom dat die persoon dat niet zelf kan schrijven; een scriptie moet een toonbeeld van vergaarde kennis zijn, ook die van de Nederlandse taal hoort erbij.
en getuige het feit dat je graag inkomsten wilt blijven genereren voor je bedrijfje en dus zieltjes wilt blijven winnen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar dat is dus niet zo, getuige de inrichting van ons onderwijs.
ik zou die site even fixen, totaal verneukt als je hem opent met FF; niet echt professioneel ofzo.quote:Zit je vast met je scriptie of paper? Faalangst? Wil je een hoger cijfer? Meer begeleiding nodig?
Hoe getuigt dat nou van het feit dat er te weinig aandacht wordt geschonken in schrijfvaardigheid in het Hoger Onderwijs?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en getuige het feit dat je graag inkomsten wilt blijven genereren voor je bedrijfje en dus zieltjes wilt blijven winnen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |