abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60259329
  • Mensen die boodschappen doen in mijn lunchpauze !
  • pi_60260621
    vals geld terug krijgen
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_60260937
    Soms is een bak koffie in de supermarkt erg lekker.
    pi_60261004
    TS is een arrogante zeiktrut die ermee wil showen dat ze zich biefstuk kan veroorloven
      dinsdag 22 juli 2008 @ 09:23:02 #55
    215391 Sno0ze
    a sincere imposter
    pi_60261292
    Boodschappen doen is een hels karwei. Echt waar.
    nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
    pi_60261391
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef edcetera het volgende:

[..]

In een goeie winkel weegt de cassiere zelf groenten / fruit

[edit] Schiet me wel weer een andere ergernis te binnen:
    De nieuwe / niet zo intelligente cassiere, die het verschil tussen een Granny of een Elstar niet weet
    of een keer meegemaakt: Het verschil tussen gewone hollandse tomaten en trostomaten (d'r zit toch een groen steeltje aan, die een TROS vormen muts ) [/edit]
    En dáárom is het dus handiger als de klant zelf afweegt. Anekdote die ik vast al vaker heb verteld:
    Ik stond bij de AH eens in de rij achter een vrouw die een courgette wilde kopen. Bij AH moeten de caissiers zelf afwegen, dus de niet al te snuggere jongen achter de kassa vraagt aan de klant "wat is dit?" "Een courgette," antwoordt de vrouw. Dus jongen gaat zoeken op een lijst naar de bijbehorende PLU-code, zonder succes ("nou, haha, ik kan hem niet vinden"). "Daar staat hij toch?" wijst de behulpzame klant. "Oh, ja!" zegt de kassajongen, "Ik zat bij de 'k' te zoeken!"
    pi_60261726
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
    En dáárom is het dus handiger als de klant zelf afweegt. Anekdote die ik vast al vaker heb verteld:
    Ik stond bij de AH eens in de rij achter een vrouw die een courgette wilde kopen. Bij AH moeten de caissiers zelf afwegen, dus de niet al te snuggere jongen achter de kassa vraagt aan de klant "wat is dit?" "Een courgette," antwoordt de vrouw. Dus jongen gaat zoeken op een lijst naar de bijbehorende PLU-code, zonder succes ("nou, haha, ik kan hem niet vinden"). "Daar staat hij toch?" wijst de behulpzame klant. "Oh, ja!" zegt de kassajongen, "Ik zat bij de 'k' te zoeken!"
    Ananassen zijn ook moeilijk herkenbaar, geloof ik..
    'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
    pi_60264024
    Super OP. Hulde!
    pi_60264072
    Die klote bejaarden die hier in Brunssum altijd UITGEREKEND tussen 12 en 1 's middags, terwijl elk beetje bedrijf lunchtijd heeft, bij de Appie gaan winkelen irriteren me mateloos. En dan bij de rij in de kassa ook nog verdommen om je voor te laten gaan als je 1 of 2 dingetjes hebt terwijl de graftak in kwestie een hele kar vol met zooi heeft.
    pi_60264151
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 21:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:

[.duidelijke klacht.]
    Jij hebt het erg zwaar in het leven als ik het zo lees
    pi_60265864
    boodschappende mensen

+ Giechelende bebeugelde kamper-sletjes die bij ieder schap krampachtig staan uit te rekenen of ze genoeg geld gejat hebben uit de fooienpot van de macdonalds om een blikje 3es cola en wine-gums te kopen.
    Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
    If I'm wrong, nobody knows.
    And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
    // http://xkcd.com
      dinsdag 22 juli 2008 @ 17:41:24 #62
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_60273927
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

PLU 63...heb 2,5 jaar als kassier gewerkt...wat een kutbaan was dat.
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')