abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:32:59 #1
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_60215000
Wat een mongolen af en toe.
Keer op keer van die incompetente mensen. Incompetent in boodschappen doen. Het liefst zie ik een staatsexamen voor boodschappen doen. De regering niet. Daarom moet iedereen op TON stemmen. Ik denk dat Rita wel voor zo'n examen is. Hier wat ergernissen door incompetente mensen:

• Onnodig gebruik van boodschappenkarretjes. Er staat mandjes aan het begin van de supermarkt. Als je weet dat wat je gaat kopen in zo'n mandje past, gebruik dan een mandje. Ik heb verdomme vaak haast en heb geen zin te wachten tot jij met je dikke kop aan de kant gaat, zodat ik mijn biefstuk kan pakken of gewoon kan passeren.
  • Langzaam lopen. Vooral oude mensen lopen langzaam, ik weet niet waarom. Het heeft vast iets te maken met luiheid. Laat de jongere generatie voor, want die hebben vaak haast. Het is ook een feit dat oude mensen vroeg opstaan. Ik zeg daarom dat ze tussen 07.00-09.30 boodschappen mogen doen. Tussen 09.30-12.00 mogen de mensen van boven de 30 en tussen 12.00-22.00 mogen mensen zoals ik die vaak haast hebben.
  • Contant betalen. Waarom heb je een pin-pas, als je contant gaat betalen? Het is irritant, want vaak hebben ze het geld niet zo makkelijk tevoorschijn getoverd. Ik stond een keer achter een oud vrouwtje (en het was middag) die in muntjes van 10 ging betalen. 10 cent dus. Dat duurde nogal.
  • Kassapersoneel. Het zal vast heel moeilijk zijn om codes te scannen en lades te openen, maar waarom moet het altijd zo chagrijnig? 20% zegt geen 'hoi' of 'goedendag' of 'heil Sebastiaan'. Dan heb ik er al geen zin meer zin. Als ze vervolgens zeggen 'een prettig weekend' (mocht het weekend zijn, iemand zei het een keer op een dinsdag) en je zegt iets terug als 'hetzelfde', dan wil ik dat ze me netjes bedanken. Dat heet fatsoen.
  • Kinderen. Langzaam lopen is irritant, maar met je mini-karretje mij afsnijden zou ook niet mogen. Kinderen horen op school te zitten, niet rond te racen in een supermarkt.
  • Artikelen vergeten. Heel irritant is het ook als mensen snel weg rennen om nog even een fles Cola of een doos tampons te halen. Daar sta je dan. Te wachten. Wat hebben die mensen voor zieke gedachten dat ze zonder te vragen jou afhankelijk maken van hun?
  • Rijen. Ja, rijen zijn ook irritant. Van die mensen die met hun bonnetje naar de servicebalie gaan (waar ik mijn sigaretten wil halen) omdat ze 20 cent teveel betaald hebben. Verdomme. Ik wil een rij voor mensen die roken, want daar verdient de overheid meer dan genoeg aan. Zulke privileges mag je dan toch wel verwachten me dunkt. Maar nee, de rokers worden tegenwoordig onderdrukt. Vuile nazi's.

Al met al is het dus duidelijk dat er niets positiefs op te merken valt aan een supermarkt. Het komt aan alles wel wat tekort en geen mens die er wat aan doet. En de supermarktexploitant? Die wrijft in zijn handjes, want winst maken doet hij toch wel.

Ik zeg, boycot de supermarkt. Stop met eten, stop met drinken, stop niet met roken (daar heb je tankstations voor) en ga niet meer naar uw lokale supermarkt. Nu moet ik gaan eten, doei.
  • pi_60215020
    En nu kort samengevat ,wat is je knelpunt
    pi_60215061
    Hier was ooit al eens een steengoed topic over: T.H.T. obsessie
      zaterdag 19 juli 2008 @ 21:40:57 #4
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_60215093
    Boodschappende mensen?

WTF ?
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_60215094
    En daarom maak ik gebruik van de zelfscan kassa
    pi_60215190
    Jee, wat een spannend leven heb jij.
    'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
      zaterdag 19 juli 2008 @ 21:49:42 #7
    165113 Blue_ei
    Al 20 jaar 30 hoera
    pi_60215205
    Heb je er geen last meer van!

http://webwinkel.ah.nl/
    Denken leidt tot niets.
    Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
      zaterdag 19 juli 2008 @ 21:58:31 #8
    139677 Curiosity
    In the devil's playground
    pi_60215308
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 21:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:

Ik zeg, boycot de supermarkt. Stop met eten, stop met drinken, stop niet met roken (daar heb je tankstations voor) en ga niet meer naar uw lokale supermarkt. Nu moet ik gaan eten, doei.

Als jij hierin nu het voortouw neemt hebben we alvast 1 zeikerd minder en kunnen wij lekker lantefanteren in de super.
    “Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
      zaterdag 19 juli 2008 @ 22:00:07 #9
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_60215330
    Mensen zoals jij verzieken de sfeer in de Bas van der Heyden
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      zaterdag 19 juli 2008 @ 22:48:03 #10
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_60216087
    quote:
    Wat een mongolen af en toe.
    Keer op keer van die incompetente mensen. Incompetent in boodschappen doen. Het liefst zie ik een staatsexamen voor boodschappen doen. De regering niet. Daarom moet iedereen op TON stemmen. Ik denk dat Rita wel voor zo'n examen is. Hier wat ergernissen door incompetente mensen:

• Onnodig gebruik van boodschappenkarretjes. Er staat mandjes aan het begin van de supermarkt. Als je weet dat wat je gaat kopen in zo'n mandje past, gebruik dan een mandje. Ik heb verdomme vaak haast en heb geen zin te wachten tot jij met je dikke kop aan de kant gaat, zodat ik mijn biefstuk kan pakken of gewoon kan passeren.
  • Langzaam lopen. Vooral oude mensen lopen langzaam, ik weet niet waarom. Het heeft vast iets te maken met luiheid. Laat de jongere generatie voor, want die hebben vaak haast. Het is ook een feit dat oude mensen vroeg opstaan. Ik zeg daarom dat ze tussen 07.00-09.30 boodschappen mogen doen. Tussen 09.30-12.00 mogen de mensen van boven de 30 en tussen 12.00-22.00 mogen mensen zoals ik die vaak haast hebben.
  • Contant betalen. Waarom heb je een pin-pas, als je contant gaat betalen? Het is irritant, want vaak hebben ze het geld niet zo makkelijk tevoorschijn getoverd. Ik stond een keer achter een oud vrouwtje (en het was middag) die in muntjes van 10 ging betalen. 10 cent dus. Dat duurde nogal.
  • Kassapersoneel. Het zal vast heel moeilijk zijn om codes te scannen en lades te openen, maar waarom moet het altijd zo chagrijnig? 20% zegt geen 'hoi' of 'goedendag' of 'heil Sebastiaan'. Dan heb ik er al geen zin meer zin. Als ze vervolgens zeggen 'een prettig weekend' (mocht het weekend zijn, iemand zei het een keer op een dinsdag) en je zegt iets terug als 'hetzelfde', dan wil ik dat ze me netjes bedanken. Dat heet fatsoen.
  • Kinderen. Langzaam lopen is irritant, maar met je mini-karretje mij afsnijden zou ook niet mogen. Kinderen horen op school te zitten, niet rond te racen in een supermarkt.
  • Artikelen vergeten. Heel irritant is het ook als mensen snel weg rennen om nog even een fles Cola of een doos tampons te halen. Daar sta je dan. Te wachten. Wat hebben die mensen voor zieke gedachten dat ze zonder te vragen jou afhankelijk maken van hun?
  • Rijen. Ja, rijen zijn ook irritant. Van die mensen die met hun bonnetje naar de servicebalie gaan (waar ik mijn sigaretten wil halen) omdat ze 20 cent teveel betaald hebben. Verdomme. Ik wil een rij voor mensen die roken, want daar verdient de overheid meer dan genoeg aan. Zulke privileges mag je dan toch wel verwachten me dunkt. Maar nee, de rokers worden tegenwoordig onderdrukt. Vuile nazi's.

Al met al is het dus duidelijk dat er niets positiefs op te merken valt aan een supermarkt. Het komt aan alles wel wat tekort en geen mens die er wat aan doet. En de supermarktexploitant? Die wrijft in zijn handjes, want winst maken doet hij toch wel.

• Je vergeet

* Vrouwen die elkaar tegenkomen en een uur staan te babbelen en gangpaden compleet blokkeren.
    * Mensen die als je vriendelijk vraagt even op te schuiven je aankijken alsof je uit een riool komt gekropen (oplossing is gewoon doorrammen, karretje is dan wel makkelijk)
    * Mensen die in 1 keer boorschappen doen voor de hele maand (bult boodschappen in de kar en nog een halve kar meeslepen)
    * Drukke winkel en maar 1 kassa open...... zwaar irri
    * Tieners.... tja... Tieners.....
    *i nvalide wagentjes........
    Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
    Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
    Laboro te salutante
    pi_60216149
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 22:48 schreef BasOne het volgende:

[..]

Je vergeet

* Vrouwen die elkaar tegenkomen en een uur staan te babbelen en gangpaden compleet blokkeren.
    * Mensen die als je vriendelijk vraagt even op te schuiven je aankijken alsof je uit een riool komt gekropen (oplossing is gewoon doorrammen, karretje is dan wel makkelijk)
    * Mensen die in 1 keer boorschappen doen voor de hele maand (bult boodschappen in de kar en nog een halve kar meeslepen)
    * Drukke winkel en maar 1 kassa open...... zwaar irri
    * Tieners.... tja... Tieners.....
    *i nvalide wagentjes........
    Jij en TS zouden naar deze winkel moeten gaan: http://uwsupermarkt.nl/?aid=11588
    40.000 vierkante meter en 75 kassa's/zelfscankassa's
    pi_60216197
    Totale gekte in de winkel
    pi_60216218
    Ja vooral die mensen die een grote boodschap doen tijdens het boodschappen doen, echt asociaal gewoon
    X
    X
    X
    pi_60216243
    Ik bestel mijn boodschappen altijd online bij Albert Heijn. Dat is veel makkelijker.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 23:19:38 #15
    75049 BasOne
    Spaceship!
    pi_60216579
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Jij en TS zouden naar deze winkel moeten gaan: http://uwsupermarkt.nl/?aid=11588
    40.000 vierkante meter en 75 kassa's/zelfscankassa's
    Hell, de ergenissen van de supermarkt zijn mijn hoogtepunt van de dag.....

En er zitten leuke meiden achter de kassa
    Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
    Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
    Laboro te salutante
      zaterdag 19 juli 2008 @ 23:22:46 #16
    118002 PieDobbelJoe
    Elk nadeel heeft een voordeel
    pi_60216628
    Gewoon vrouwen laten doen, ze zijn handiger met uitgeven en boodschappen doen:-)))))))
      zondag 20 juli 2008 @ 00:23:40 #17
    151036 Gluckskafer
    How would it be?
    pi_60217527
    zomg wat een topic.
    TS gaat het nog zwaar krijgen in zijn leven
    pi_60217680
    Ik ben weer diep teleurgesteld dat menigeen van mijn collega's zich niet aan de voorschriften houd de klant aardig te begroeten, beleefd te zijn en als het klaar is de klant nogmaals een fijne dag te wensen. Helaas wordt dit, na wat ik lees, een cliché.
    Jammer want ik probeer toch mijn bijbaantje met enthousiasme te beoefenen.
    pi_60217705
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2008 21:40 schreef MrManiak het volgende:
    Boodschappende mensen?

WTF ?
    MENSEN DIE BOODSCHAPPEN
      zondag 20 juli 2008 @ 03:21:50 #20
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_60219873
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 00:35 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

MENSEN DIE BOODSCHAPPEN

Punt is; sinds wanneer is "boodschappen" in GODSNAAM een werkwoord .
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_60219894
    Wate en klerlangeellenlangeellindigeOP, misschien morgen ga ikw eleens ewat lezen, weet je, ik doe tenslotte ook wel eens booschappapen, in een winkel, sperkmarkt of andere geleigenheid.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      zondag 20 juli 2008 @ 03:25:16 #22
    84524 Morwen
    I got life
    pi_60219899
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 03:21 schreef MrManiak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Punt is; sinds wanneer is "boodschappen" in GODSNAAM een werkwoord .
    Om 5 uur 's middags IS het wel degelijk een werkwoord.
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_60221326
    quote:
    [...]
    [...]
  • Dat krijg je nou als je gehaast bent, dan wil je nog wel eens iets vergeten.
    Als het nou iets is wat tot de volgende keer kan wachten, maar tampons is wel het laatste wat een vrouw kan missen.
      zondag 20 juli 2008 @ 11:21:00 #24
    118413 Dickbride
    Hilarisch. Nee, echt.
    pi_60221575
    Goeie set klachten!

En waar ik toch wel de grootst mogelijke grafhekel aan heb is uw volgende klacht:
    quote:
  • Waarom bestaat contant geld nog???

Wie gebruikt dat nou nog, behalve zwervers, paupers, en marktkooplui, welke allemaal niet nodig zijn in de maatschappij.
    Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
    pi_60221665
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 11:21 schreef Dickbride het volgende:
    Goeie set klachten!

En waar ik toch wel de grootst mogelijke grafhekel aan heb is uw volgende klacht:
    [..]

Waarom bestaat contant geld nog???

Wie gebruikt dat nou nog, behalve zwervers, paupers, en marktkooplui, welke allemaal niet nodig zijn in de maatschappij.
    Je hebt het toch nodig, er zijn nog zoveel plaatsen waar je niet kunt pinnen. Wat ik onder de 10 euro toch al nooit doe.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')