abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:25:24 #1
19926 Iam_Zenith
Verschillen verschillen
pi_3499483
Ik moet een keuzen maken. Ik ben laats de stad in geweest en heb ff op de xbox gespeeld en ik vind het echt helemaal te gek. Ik heb nu al een ps2 en een pc (amd 900).

Ik heb genoeg geld om een xbox te kopen. Maar zal ik nu een xbox kopen of door sparen voor later om een nieuwe pc te kopen?

Wat is het verschil tussen een appel en een peer? Een appel kun je schillen en een peer WEL!
pi_3499615
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wilt!

Maar ik zou als je al een ps2 hebt gewoon een nieuwe pc kopen...
Kun je ook gamen, en over het internet spellen, maar natuurlijk nog veel meer.

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:35:26 #3
10710 gday
propria cures
pi_3499623
Lang genoeg doorsparen om beide te kopen .
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:39:17 #4
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_3499694
vertel mij ff wat je op die XboX kunt doen wat je niet op die AMD900 kan
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:39:39 #5
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_3499701
koop een gamecube
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_3499760
als je bijna alleen gamed op je PC: X-BoX!!
dat ding is echt l33t, alleen w8 een maandje om de prijs te laten zakken, en koop em dan. Lekker relaxed met controller op de bank voor de TV ipv achter je bureau met je toetsenbord. Ook geen vastlopen of fouten (alhoewel, da's bij m$ nog maar de vraag ), gewoon lekker chill gamen.

Een PC lijkt mij zelf handiger met al die emulators: Met een vet systeem heb je dan 8 spelcomputers in 1 (incl de hele oude). Bovendien kun je upgraden en je spellen zijn goedkoper (lees gratis ), maar als die-hard gamer ben je waarschijnlijk wel bereid er die 70 euro/spel voor neer te tellen.

choice is yours, but remember:

Life is short, play more!

quote:
koop een gamecube
nee, en dan zijn er alleen games voor kids tot 14 jaar voor te koop (de markt waar Nintendo zich op richt met de gamecube). De X-box is qua hardware ook veeel vetter dan de gamecube.

[Dit bericht is gewijzigd door Malebolgia op 15-03-2002 13:46]

"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_3499798
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:39 schreef roelio het volgende:
Cd's heel erin leggen en bekrasd terugkrijgen
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:46:30 #8
9983 pulse80
we weten niks
pi_3499809
ik zou doorsparen voor een nieuwe pc. het enige voordeel dat de xbox biedt ten opzichte van andere gameconsoles is de netwerkkaart, zodat het apparaat de mogelijkheid aanreikt om met meerdere spelers tegelijk via bijv. internet of een LAN de spellen te spelen.

De netwerkkaart zit ook vaak standaard in een nieuwe pc, en zo niet, dan kun je hem er altijd zelf in plaatsen, zodat je je spellen eveneens met meerdere users tegelijk over internet kunt spelen
Verder kun je in een pc een veel uitgebreidere grafische kaart plaatsen (grafisch vind ik de XBOX imho erg tegenvallen, had er véél meer van verwacht), is een pc multifunctioneel (denk aan filesharing, internetten, gamen, tekstverwerken noem het allemaal maar op).

bovendien is een pc uitbreidbaar en een xbox dacht ik niet.

I am not here. this is not happening.
pi_3499981
nie elke xbox is hetzelfde, ik geloof dat ze al met een 2e versie bezig zijn die andere hardware bevat, (geen nvidia chip geloof ik.)

i.i.g. erg vaag, want het kassie kan gewoon hetzelfde

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:08:32 #10
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3500092
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:43 schreef Malebolgia het volgende:
als je bijna alleen gamed op je PC: X-BoX!!
dat ding is echt l33t, alleen w8 een maandje om de prijs te laten zakken, en koop em dan. Lekker relaxed met controller op de bank voor de TV ipv achter je bureau met je toetsenbord. Ook geen vastlopen of fouten (alhoewel, da's bij m$ nog maar de vraag ), gewoon lekker chill gamen.

Een PC lijkt mij zelf handiger met al die emulators: Met een vet systeem heb je dan 8 spelcomputers in 1 (incl de hele oude). Bovendien kun je upgraden en je spellen zijn goedkoper (lees gratis ), maar als die-hard gamer ben je waarschijnlijk wel bereid er die 70 euro/spel voor neer te tellen.

choice is yours, but remember:

Life is short, play more!
[..]

nee, en dan zijn er alleen games voor kids tot 14 jaar voor te koop (de markt waar Nintendo zich op richt met de gamecube). De X-box is qua hardware ook veeel vetter dan de gamecube.

De xbox is momenteel nog niet in staat om een vaste voet in de marekt te zetten, dit komt omdat Nederland eem relatief kleine markt is voor games....Gezien het feit dat er al vanaf November Game Cube's gereserveerd zijn (zo'n 2500) en het feit dat er ENORM veel PS2's verkocht zijn, vraag ik me af of de ECHTE consolegamer over zal stappen naar de xbox, ik zelf niet.

Enne ebt Nintendo's kiddie image...da's al ZOO achterhaald...Nintendo komt nu met spellen zoals Resident Evil, Mortal Kombat en nog meer andere titels..

ik probeer de xbox niet te bashen, maar ik heb (op het moment) geen hoge verwachtingen van het ding.

We zullen zien.

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_3500203
Ik heb toevallig gisteren een xbox gekocht, en ik zou zeggen: Kopen dat ding! Graphics zijn echt de bomb, veel mooier dan PS2, en als er meer spellen als HALO uitkomen heb je echt geen pc nodig om lekker te gamen. Alleen als je alleen maar over internet speelt zou ik voor de pc gaan, maar waarom zou je kiezen? Allebei kan toch ook?
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_3501218
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:17 schreef Pommeloer het volgende:
Ik heb toevallig gisteren een xbox gekocht, en ik zou zeggen: Kopen dat ding! Graphics zijn echt de bomb, veel mooier dan PS2, en als er meer spellen als HALO uitkomen heb je echt geen pc nodig om lekker te gamen
Juist, als er nog meer spellen dan Halo komen, alleen mooie graphics maken geen goede game, en tot nu toe heb ik voor de xbox nog niet veel spannends gehoord wat ik op andere consoles niet kan krijgen.
ook ik ben geen xbox basher maar ik denk dat deze console niet erg aan gaat slaan, de techniek is er zeker maar de software laat het wat mij betreft nog wat afwegen, bovendien denk ik dat M$ wat te gemakzuchtig is en alles met geld denk te kunnen doen, maar zo werkt het niet in de gamesbizz.
You can call me TEC
  vrijdag 15 maart 2002 @ 15:40:10 #13
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3501327
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:39 schreef roelio het volgende:
Een hele hoop games spelen die alleen voor de xbox uitkomen?
Je hebt al een AMD 900?!
Dan zou ik voor de X-Box gaan..
Ik bedoel, tis leuk je computer upgraden, maar wat je na een upgrade kan, kan je nu ook..alleen iets trager..
-
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:24:15 #14
19926 Iam_Zenith
Verschillen verschillen
pi_3502701
Ja vergeten te zeggen: Ik speel echt haast geen games op de pc. Ik surf veel, ben bezig met visual basic, wat phpen mailen, chatten.

Maar ik wil wel een beetje bij blijven. Ik hoef niet de nieuwste stuff maar ik wil ook weet niet zo'n te oude pc.

Wat is het verschil tussen een appel en een peer? Een appel kun je schillen en een peer WEL!
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:29:07 #15
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_3502745
Gamecube een kidsmachine .. hoe bedoel je de klok horen luiden etc.
Tegenwoordig is de resident evil serie Gamecube exclusive, Metroid komt opnieuw uit, eternal darkness -> zie hoe je langzaam gek wordt.. sjonge jonge kidsgames ...

En alle experts zijn er wel zo een beetje over eens dat de gamecube het best in elkaar zit

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:31:00 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3502760
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:29 schreef Cheiron het volgende:
Gamecube een kidsmachine .. hoe bedoel je de klok horen luiden etc.
Tegenwoordig is de resident evil serie Gamecube exclusive, Metroid komt opnieuw uit, eternal darkness -> zie hoe je langzaam gek wordt.. sjonge jonge kidsgames ...

En alle experts zijn er wel zo een beetje over eens dat de gamecube het best in elkaar zit

Eternal Darkness is echt een F*CKgame..
Resident Evil serie is wel vet ja..
Maar zeg nou zelf, als je naar de rauwe specs kijkt, is de X-Box superieur aan ALLE next-gen consoles..
Wat je zegt over de experts is ook je reinste BULLSHIT..(BRON?!?)
Het is een leuke console, maar hij haalt het ECHT niet bij de X-Box..
X-Box heeft:
HALO
DOA3
Project Gotham
JSFR
BIJ DE LAUNCH!!!!

Cube heeft:
Luigi's Mansion
Waveracer
En vast nog wat games..

Die halen het dus echt niet bij X-BOX games..

-
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:43:36 #17
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3502895
quote:
X-Box of PC?
GameCube, vanwege de spellen.
gameplay rulez!

(Goeie specs zorgen niet voor goede spellen)

En anders een PC met GeForce3 (Ti 200/500) of GeForce4 Ti (4200/4400/4600)
koop dan wel een goeie (dure) gamepad erbij..

Maar ik nuek niet!
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:49:41 #18
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_3502962
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Eternal Darkness is echt een F*CKgame..
Resident Evil serie is wel vet ja..
Maar zeg nou zelf, als je naar de rauwe specs kijkt, is de X-Box superieur aan ALLE next-gen consoles..
Wat je zegt over de experts is ook je reinste BULLSHIT..(BRON?!?)
Het is een leuke console, maar hij haalt het ECHT niet bij de X-Box..
X-Box heeft:
HALO
DOA3
Project Gotham
JSFR
BIJ DE LAUNCH!!!!

Cube heeft:
Luigi's Mansion
Waveracer
En vast nog wat games..

Die halen het dus echt niet bij X-BOX games..

Vast nog meer games duidt er al op dat je niet weet waar je het over hebt. Bron, ign.com, msnbc (van MICROSOFT!!).com videogames.com.
De specs die microsoft naar buiten heeft gebracht zijn "raw" specs, oftewel dingen die hij zou kunnen doen als er geen input is (geen joystick ofzo)
Dat is dus totaal niet realistisch. Ninty daarentegen heeft gewoon een game laten draaien, en laten zien wat de GC kan.

Daarnaast is de Xbox gewoon een veredelde pc. Vergeet ook niet dat ie vast kan lopen (eerste persconferentie van dat ding liep ie dus vast he !)
Dan de games; Halo, draait net zo goed op een pc hoor.
Project Gotham, Batman gams zuigen altijd.. erg jammer, maar waar.
DOA3 .. ippie vechten .. droog

Voor ninty, het VERSCHRIKKELIJK MOOIE star wars spelletje misschien .. iemand ..

tja.. ik hou het wel gewoon bij een pc voorlopig ...
en natuurlijk mijn N64

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:50:04 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3502966
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:43 schreef KOE het volgende:

[..]

GameCube, vanwege de spellen.
gameplay rulez!

(Goeie specs zorgen niet voor goede spellen)

En anders een PC met GeForce3 (Ti 200/500) of GeForce4 Ti (4200/4400/4600)
koop dan wel een goeie (dure) gamepad erbij..

Hoe weet jij nou dat de gameplay niet goed is van de XBOX en wel van de cube??
Loze opmerking dus..
HALO RULEZ, WRECKLESS, DOA3, JSFR EN PROJECT GOTHAM OOK
-
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:51:50 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3502989
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:43 schreef Malebolgia het volgende:

Zeg dan niks, maar ga niet zulke enorme onzin uitkramen. Nintendo heeft zich nooit gericht op gamers tot 14 en zal dat ook zeker niet gaan doen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:56:55 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3503033
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:49 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Vast nog meer games duidt er al op dat je niet weet waar je het over hebt. Bron, ign.com, msnbc (van MICROSOFT!!).com videogames.com.
De specs die microsoft naar buiten heeft gebracht zijn "raw" specs, oftewel dingen die hij zou kunnen doen als er geen input is (geen joystick ofzo)
Dat is dus totaal niet realistisch. Ninty daarentegen heeft gewoon een game laten draaien, en laten zien wat de GC kan.

Daarnaast is de Xbox gewoon een veredelde pc. Vergeet ook niet dat ie vast kan lopen (eerste persconferentie van dat ding liep ie dus vast he !)
Dan de games; Halo, draait net zo goed op een pc hoor.
Project Gotham, Batman gams zuigen altijd.. erg jammer, maar waar.
DOA3 .. ippie vechten .. droog

Voor ninty, het VERSCHRIKKELIJK MOOIE star wars spelletje misschien .. iemand ..

tja.. ik hou het wel gewoon bij een pc voorlopig ...
en natuurlijk mijn N64

SUKKEL!
Project Gotham is geen Batman game maar een racespel..
Kan wel zien wie hier absoluut NIET weet waar die het over heeft..
Op bijna alle sites en bladen staat dat HALO en DOA3 de MOOISTE GRAPHICS OOIT op een console hebben..
Dat broodje aap verhaal over vastlopen is ook in de wereld gebracht door anti MS-ers..Er staat nl GEEN besturingssysteem op je HD!! Dat zit ingebakken in een spelletje..Dat het is eigenlijk een pc verhaal is dus ook BULLSHIT! Rauwe specs bedoel ik dus processor etc..Dat gaat niet achteruit als je er een joypad instopt..
Je lult dus uit je nek..
Enne, als je de sites en bladen erop naleest zal je zien dat ie helemaal NIET vastslaat..Net zo stabiel als de andere consoles..Wat vastsloeg op de persconferentie was een verkeerd afgestelde DEV-KIT..Maar gemakshalve vergat je dat erbij te melden..Typisch..

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 15-03-2002 18:04]

-
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:58:59 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3503052
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:51 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Zeg dan niks, maar ga niet zulke enorme onzin uitkramen. Nintendo heeft zich nooit gericht op gamers tot 14 en zal dat ook zeker niet gaan doen.

Tot aan de cube hebben zij zich JUIST gericht op de jonge gamers..En willen met de cube van dit imago afkomen..
En dat gaat ze goed af..Resident Evil serie rules, en de aankomende 6 games komen op de cube..(Als Billy het niet opkoopt,hehe)..Link zal ook wel weer een vette game krijgen..De cube willik ook wel..Maar toch echt eerst THA MIGHTY XBOX..
Dat ik errug Pro XBOX ben wil niet zeggen dat ik ook niet een cube wil
-
  vrijdag 15 maart 2002 @ 18:02:55 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_3503074
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:49 schreef Cheiron het volgende:
Mooi wel, maar ik vond Rogue Squadron op de N64 ook geen ruk aan, dus ik moet het eerst nog zien
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 18:17:46 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3503150
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Tot aan de cube hebben zij zich JUIST gericht op de jonge gamers..En willen met de cube van dit imago afkomen..
En dat gaat ze goed af..Resident Evil serie rules, en de aankomende 6 games komen op de cube..(Als Billy het niet opkoopt,hehe)..Link zal ook wel weer een vette game krijgen..De cube willik ook wel..Maar toch echt eerst THA MIGHTY XBOX..
Dat ik errug Pro XBOX ben wil niet zeggen dat ik ook niet een cube wil

Nintendo heeft bij de N64 wat domme keuzes gemaakt. Maar ik vind het vreemd dat er niet meer volwassen shooters zijn uitgekomen voor de N64 terwijl Goldeneye en Perfect Dark in hun tijd echt tot de top behoorden. Dan denk ik dat Nintendo idd iets fout heeft gedaan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 18:37:31 #25
9325 KOE
Eat my pig!
pi_3503269
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat de gameplay niet goed is van de XBOX en wel van de cube??
Loze opmerking dus..
HALO RULEZ, WRECKLESS, DOA3, JSFR EN PROJECT GOTHAM OOK

Over loze opmerkingen gesproken..
Maar ik nuek niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')