Ik heb genoeg geld om een xbox te kopen. Maar zal ik nu een xbox kopen of door sparen voor later om een nieuwe pc te kopen?
Maar ik zou als je al een ps2 hebt gewoon een nieuwe pc kopen...
Kun je ook gamen, en over het internet spellen, maar natuurlijk nog veel meer.
Een PC lijkt mij zelf handiger met al die emulators: Met een vet systeem heb je dan 8 spelcomputers in 1 (incl de hele oude). Bovendien kun je upgraden en je spellen zijn goedkoper (lees gratis ), maar als die-hard gamer ben je waarschijnlijk wel bereid er die 70 euro/spel voor neer te tellen.
choice is yours, but remember:
Life is short, play more!
quote:nee, en dan zijn er alleen games voor kids tot 14 jaar voor te koop (de markt waar Nintendo zich op richt met de gamecube). De X-box is qua hardware ook veeel vetter dan de gamecube.
koop een gamecube
[Dit bericht is gewijzigd door Malebolgia op 15-03-2002 13:46]
quote:Cd's heel erin leggen en bekrasd terugkrijgen
Op vrijdag 15 maart 2002 13:39 schreef roelio het volgende:
vertel mij ff wat je op die XboX kunt doen wat je niet op die AMD900 kan
De netwerkkaart zit ook vaak standaard in een nieuwe pc, en zo niet, dan kun je hem er altijd zelf in plaatsen, zodat je je spellen eveneens met meerdere users tegelijk over internet kunt spelen
Verder kun je in een pc een veel uitgebreidere grafische kaart plaatsen (grafisch vind ik de XBOX imho erg tegenvallen, had er véél meer van verwacht), is een pc multifunctioneel (denk aan filesharing, internetten, gamen, tekstverwerken noem het allemaal maar op).
bovendien is een pc uitbreidbaar en een xbox dacht ik niet.
i.i.g. erg vaag, want het kassie kan gewoon hetzelfde
quote:De xbox is momenteel nog niet in staat om een vaste voet in de marekt te zetten, dit komt omdat Nederland eem relatief kleine markt is voor games....Gezien het feit dat er al vanaf November Game Cube's gereserveerd zijn (zo'n 2500) en het feit dat er ENORM veel PS2's verkocht zijn, vraag ik me af of de ECHTE consolegamer over zal stappen naar de xbox, ik zelf niet.
Op vrijdag 15 maart 2002 13:43 schreef Malebolgia het volgende:
als je bijna alleen gamed op je PC: X-BoX!!
dat ding is echt l33t, alleen w8 een maandje om de prijs te laten zakken, en koop em dan. Lekker relaxed met controller op de bank voor de TV ipv achter je bureau met je toetsenbord. Ook geen vastlopen of fouten (alhoewel, da's bij m$ nog maar de vraag), gewoon lekker chill gamen.
Een PC lijkt mij zelf handiger met al die emulators: Met een vet systeem heb je dan 8 spelcomputers in 1 (incl de hele oude). Bovendien kun je upgraden en je spellen zijn goedkoper (lees gratis
), maar als die-hard gamer ben je waarschijnlijk wel bereid er die 70 euro/spel voor neer te tellen.
choice is yours, but remember:
Life is short, play more!
[..]nee, en dan zijn er alleen games voor kids tot 14 jaar voor te koop (de markt waar Nintendo zich op richt met de gamecube). De X-box is qua hardware ook veeel vetter dan de gamecube.
Enne ebt Nintendo's kiddie image...da's al ZOO achterhaald...Nintendo komt nu met spellen zoals Resident Evil, Mortal Kombat en nog meer andere titels..
ik probeer de xbox niet te bashen, maar ik heb (op het moment) geen hoge verwachtingen van het ding.
We zullen zien.
quote:Juist, als er nog meer spellen dan Halo komen, alleen mooie graphics maken geen goede game, en tot nu toe heb ik voor de xbox nog niet veel spannends gehoord wat ik op andere consoles niet kan krijgen.
Op vrijdag 15 maart 2002 14:17 schreef Pommeloer het volgende:
Ik heb toevallig gisteren een xbox gekocht, en ik zou zeggen: Kopen dat ding! Graphics zijn echt de bomb, veel mooier dan PS2, en als er meer spellen als HALO uitkomen heb je echt geen pc nodig om lekker te gamen
quote:Een hele hoop games spelen die alleen voor de xbox uitkomen?
Op vrijdag 15 maart 2002 13:39 schreef roelio het volgende:
vertel mij ff wat je op die XboX kunt doen wat je niet op die AMD900 kan
Maar ik wil wel een beetje bij blijven. Ik hoef niet de nieuwste stuff maar ik wil ook weet niet zo'n te oude pc.
En alle experts zijn er wel zo een beetje over eens dat de gamecube het best in elkaar zit
quote:Eternal Darkness is echt een F*CKgame..
Op vrijdag 15 maart 2002 17:29 schreef Cheiron het volgende:
Gamecube een kidsmachine .. hoe bedoel je de klok horen luiden etc.
Tegenwoordig is de resident evil serie Gamecube exclusive, Metroid komt opnieuw uit, eternal darkness -> zie hoe je langzaam gek wordt.. sjonge jonge kidsgames ...En alle experts zijn er wel zo een beetje over eens dat de gamecube het best in elkaar zit
Cube heeft:
Luigi's Mansion
Waveracer
En vast nog wat games..
Die halen het dus echt niet bij X-BOX games..
quote:GameCube, vanwege de spellen.
X-Box of PC?
(Goeie specs zorgen niet voor goede spellen)
En anders een PC met GeForce3 (Ti 200/500) of GeForce4 Ti (4200/4400/4600)
koop dan wel een goeie (dure) gamepad erbij..
quote:Vast nog meer games duidt er al op dat je niet weet waar je het over hebt. Bron, ign.com, msnbc (van MICROSOFT!!).com videogames.com.
Op vrijdag 15 maart 2002 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Eternal Darkness is echt een F*CKgame..
Resident Evil serie is wel vet ja..
Maar zeg nou zelf, als je naar de rauwe specs kijkt, is de X-Box superieur aan ALLE next-gen consoles..
Wat je zegt over de experts is ook je reinste BULLSHIT..(BRON?!?)
Het is een leuke console, maar hij haalt het ECHT niet bij de X-Box..
X-Box heeft:
HALO
DOA3
Project Gotham
JSFR
BIJ DE LAUNCH!!!!Cube heeft:
Luigi's Mansion
Waveracer
En vast nog wat games..Die halen het dus echt niet bij X-BOX games..
Daarnaast is de Xbox gewoon een veredelde pc. Vergeet ook niet dat ie vast kan lopen (eerste persconferentie van dat ding liep ie dus vast he !)
Dan de games; Halo, draait net zo goed op een pc hoor.
Project Gotham, Batman gams zuigen altijd.. erg jammer, maar waar.
DOA3 .. ippie vechten .. droog
Voor ninty, het VERSCHRIKKELIJK MOOIE star wars spelletje misschien .. iemand ..
tja.. ik hou het wel gewoon bij een pc voorlopig ...
en natuurlijk mijn N64
quote:Hoe weet jij nou dat de gameplay niet goed is van de XBOX en wel van de cube??
Op vrijdag 15 maart 2002 17:43 schreef KOE het volgende:[..]
GameCube, vanwege de spellen.
gameplay rulez!(Goeie specs zorgen niet voor goede spellen)
En anders een PC met GeForce3 (Ti 200/500) of GeForce4 Ti (4200/4400/4600)
koop dan wel een goeie (dure) gamepad erbij..
quote:Zeg dan niks, maar ga niet zulke enorme onzin uitkramen. Nintendo heeft zich nooit gericht op gamers tot 14 en zal dat ook zeker niet gaan doen.
Op vrijdag 15 maart 2002 13:43 schreef Malebolgia het volgende:
nee, en dan zijn er alleen games voor kids tot 14 jaar voor te koop (de markt waar Nintendo zich op richt met de gamecube). De X-box is qua hardware ook veeel vetter dan de gamecube.
quote:SUKKEL!
Op vrijdag 15 maart 2002 17:49 schreef Cheiron het volgende:[..]
Vast nog meer games duidt er al op dat je niet weet waar je het over hebt. Bron, ign.com, msnbc (van MICROSOFT!!).com videogames.com.
De specs die microsoft naar buiten heeft gebracht zijn "raw" specs, oftewel dingen die hij zou kunnen doen als er geen input is (geen joystick ofzo)
Dat is dus totaal niet realistisch. Ninty daarentegen heeft gewoon een game laten draaien, en laten zien wat de GC kan.Daarnaast is de Xbox gewoon een veredelde pc. Vergeet ook niet dat ie vast kan lopen (eerste persconferentie van dat ding liep ie dus vast he !)
Dan de games; Halo, draait net zo goed op een pc hoor.
Project Gotham, Batman gams zuigen altijd.. erg jammer, maar waar.
DOA3 .. ippie vechten .. droogVoor ninty, het VERSCHRIKKELIJK MOOIE star wars spelletje misschien .. iemand ..
tja.. ik hou het wel gewoon bij een pc voorlopig ...
en natuurlijk mijn N64
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 15-03-2002 18:04]
quote:Tot aan de cube hebben zij zich JUIST gericht op de jonge gamers..En willen met de cube van dit imago afkomen..
Op vrijdag 15 maart 2002 17:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zeg dan niks, maar ga niet zulke enorme onzin uitkramen. Nintendo heeft zich nooit gericht op gamers tot 14 en zal dat ook zeker niet gaan doen.
quote:Mooi wel, maar ik vond Rogue Squadron op de N64 ook geen ruk aan, dus ik moet het eerst nog zien
Op vrijdag 15 maart 2002 17:49 schreef Cheiron het volgende:
Voor ninty, het VERSCHRIKKELIJK MOOIE star wars spelletje misschien .. iemand ..
quote:Nintendo heeft bij de N64 wat domme keuzes gemaakt. Maar ik vind het vreemd dat er niet meer volwassen shooters zijn uitgekomen voor de N64 terwijl Goldeneye en Perfect Dark in hun tijd echt tot de top behoorden. Dan denk ik dat Nintendo idd iets fout heeft gedaan.
Op vrijdag 15 maart 2002 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Tot aan de cube hebben zij zich JUIST gericht op de jonge gamers..En willen met de cube van dit imago afkomen..
En dat gaat ze goed af..Resident Evil serie rules, en de aankomende 6 games komen op de cube..(Als Billy het niet opkoopt,hehe)..Link zal ook wel weer een vette game krijgen..De cube willik ook wel..Maar toch echt eerst THA MIGHTY XBOX..
Dat ik errug Pro XBOX ben wil niet zeggen dat ik ook niet een cube wil
quote:Over loze opmerkingen gesproken..
Op vrijdag 15 maart 2002 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hoe weet jij nou dat de gameplay niet goed is van de XBOX en wel van de cube??
Loze opmerking dus..
HALO RULEZ, WRECKLESS, DOA3, JSFR EN PROJECT GOTHAM OOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |