Bashen natuurlijk, het is KLBquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:01 schreef slakkie het volgende:
Ik twijfel nu of ik je moet bashen of dat ik serieus moet reageren...
Ik heb je gebashed en serieus gereageerd, het toppunt van coolheid, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:10 schreef slakkie het volgende:
In dat geval vind ik dat jij de grootste emo op Fok! bent aangezien je jaloers bent op een onzeker iemand. Erger dan dat kan eigenlijk niet...
Niet echt, psychologische crap hoort in R&P want klaagbakers snappen dat niet en je hoort dus te reageren met iig iets als "ts kan er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik heb je gebashed en serieus gereageerd, het toppunt van coolheid, al zeg ik het zelf
Sorry, doe het ff overnieuw..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet echt, psychologische crap hoort in R&P want klaagbakers snappen dat niet en je hoort dus te reageren met iig iets als "ts kan er niet mee omgaan"
Nee, nog steeds veel te moeilijke lange zinnen ... ook teveel tekstquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Sorry, probeer het ff overnieuw..
TS is gewoon een jaloerse hond omdat ie nog minder goed met zijn emoties om kan gaan dan de betreffende TS van het bewuste topic waar ie commentaar op heeft. Wat de TS ook niet snapt is dat als hij die kleding aan zou schaffen niet alleen een nog grotere loser zou zijn dan alle emo's van Fok samen, maar dat ie ook per direct een abo thuisgestuurd krijgt van de suicide hotline.
Zo beter? Emotioneel wrak ellende. Ja jij TS!
Koop een scheermes en zet hem aan je polsen, strak doorhalen, emo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, nog steeds veel te moeilijke lange zinnen ... ook teveel tekst
Heb zo'n idee dat TS dit iets te letterlijk heeft genomen.... hij is nu eenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:22 schreef slakkie het volgende:
[..]
Koop een scheermes en zet hem aan je polsen, strak doorhalen, emo.
Hij is nu een emoticon?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:55 schreef slakkie het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat TS dit iets te letterlijk heeft genomen.... hij is nu een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |