Ik begrijp die kijkcijfer-discussie nooit helemaal. Is het niet zo dat wanneer V. een spannend programma maakt dat er dan meer mensen kijken en vice versa? Goed je moet het natuurlijk niet te ingewikkeld maken, dan haakt de goegemeente af, maar dat risico loopt BB niet direct geloof ik

. Volgens mij is het zo dat hoe meer V. kloot met de formule, hoe meer mensen het op een bepaald moment gewoon voor gezien houden. Moeten ze dus in hun eigen belang niet doen. Die hele actie met 10.000 gulden voor vrijwillig vertrek van M + B vond ik echt op het randje. Waar heb je het nog over als V. van vandaag op morgen de spelregels overhoop gooit. Dat haalt de spanning eruit en kan volgens mij niet goed zijn voor de kijkcijfers. Mijn credo is: de zaken gewoon hun beloop laten, niet fucken met nominaties, stemmingen, etc. en zoveel mogelijk ongecensureerd uitzenden op het internet. Levert de leukste televisie op en het feit dat een kleine groep internetters de dingen iets eerder weet dan het grote publiek doet volgens mij de kijkcijfers alleen nog maar toenemen. Je wil het sowieso ook op TV zien en je vertelt het misschien door aan mensen die geen internet hebben.
Ugh, ik heb gesproken!