Verkeerd ge-edit dus, het is die met Bloemschikken ook toch? Duidelijk de bestequote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:00 schreef jna het volgende:
Nee dat is "voor ons hoeft het niet"
Fijne nuances is met die prinses in die toren. En konijn in een hawaiipak enz
Was me aan het bedenken dat ik voor tijdje terug bij de griek had gegeten die zo heette vandaar die briljante invalquote:
Vakantie eindigt maandagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
Vakantie, ik wil ook
Maar dat duurt waarschijnlijk nog 5 a 6 weken![]()
Ik had eerst eigenlijk helemaal geen vakantie, maar toch maar een weekje vrij genomenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Vakantie eindigt maandaghad deze week vrij i.v.m zomerfeesten
Ik zal doorgeven hoe het is daarquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Was me aan het bedenken dat ik voor tijdje terug bij de griek had gegeten die zo heette vandaar die briljante invalmaar tof joh...Wil ik nog eens heen
Coolquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zal doorgeven hoe het is daar![]()
maar hoe gaat ie met jou?
met ouders / vrienden? Anders dan doe je dagelijkse uitstapjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had eerst eigenlijk helemaal geen vakantie, maar toch maar een weekje vrij genomen
Nu nog kijken of we nog ff weggaan
Londenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
met ouders / vrienden? Anders dan doe je dagelijkse uitstapjeswalibi of weekendje kan ook
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Londen![]()
Voor de rest zal er wel niet veel gebeuren
jij ook al....quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Was zonet tijdens het tv kijken in slaap gevallen
Je gaat naar Edinburgh toch? Komen we nog wel een keer langsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef Californium het volgende:
als ik niet naar schotland ging de 27ste... ging ik mee....Nog nooit in London geweest
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Was zonet tijdens het tv kijken in slaap gevallen
uiteraard langs komenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat naar Edinburgh toch? Komen we nog wel een keer langs![]()
Gisteravond toch naar de diploma uitreiking gegaan, inclusief open bar.. en omdat mijn studie maar 7 afgestudeerde kende (van de 10) waren we ook vrij snel klaar... dus daar stond Bedrijfskundige Informatica aan de champagne, wijn en bier.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
jij ook al....Nog beetje moe van stappen van deze week
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteravond toch naar de diploma uitreiking gegaan, inclusief open bar.. en omdat mijn studie maar 7 afgestudeerde kende (van de 10) waren we ook vrij snel klaar... dus daar stond Bedrijfskundige Informatica aan de champagne, wijn en bier.
Na mijn 3 wijntje, kwam ik er achter.. oh ja, morgenochtend 7:45 bed uit, om 9.30 training..
Echte zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
btw er is ook geen reet op tv..
Ik heb donderdags en vrijdags tentamen...dan een weekend vrij en dan woensdags vliegenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon mee![]()
Gaat niet gebeuren, ik weet het![]()
![]()
Ja, ook veel docenten gesproken, die allemaal wel op hoogte waren van mijn situatie. Hopelijk 1 augustus weer beginnen.. heb nu wel genoeg vakantie gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel relaxed dan
Jij moet toch nog stage lopen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |