Nu trekt ie zich terug, het mietje.quote:
Ja leuk toch STEEN!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:34 schreef reetveter het volgende:
passend nummer van TS op zijn hyves
://teunke7.hyves.nl/
Dat is hij jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:56 schreef Knevelt het volgende:
Ben jij niet die gast wat eerst die trieste foto's van z'n 'sixpack' in z'n fobo had staan?
Hij WIL gewoon gebashed wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:Steeds gebasht worden en er dan een topic over openen dat je steeds gebasht word.
Niet zo slim, TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op 06-06-2008 23:21 schreef Teunebeun
[..]
Ah het leven staat op zijn frisheid. Alles is vernieuwd. Mijn kledingstijl kapsel en zelfs mijn lichaam. Over 10 dagen word ik dan eindelijk 16 jaar.
Ik ben aan het wachten op het resultaat van het eindexamen of wel EE. Zo noem ik het altijd. Ik ben eindelijk van het EE af. Het was wel spannend na het EE want ik zit vol spanning af te wachten. Wat zal het resultaat zijn.
Ik hoop dat ik geen telefoontje krijg want dan baal ik als een stekker.
Vandaag hebben mijn vrienden mij in de steek gelaten. Ze zouden bellen om uit te gaan maar helaas heb ik geen telefoontje binnen gekregen dus dat is wel rot. Ben er een beetje deprie van maar ik ga weer ff verder kletsen met een chickie
Groetjes,
Teunebeun
quote:Haha wat grappig. Ik ben nooit blijven zitten. Ik ben een vroege leerling. En dat betekent dat ik zeer vroeg aan school ben begonnen. Ik zit nu al in het examenjaar. De hele klas is ouder dan mij
quote:Zo heej, zit jij nu al in het examenjaar? Gast, dit gesprek kan mij aan mijn reet roesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |