abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219476
BB wordt de laatste tijd steeds vaker als saai omschreven. Maar je kan inmiddels geen blad openslaan of er word wel over BB gesprokken! En dan niet te vergeten op dit forum (verreweg de populairste van alle Fokforums, 2002 topics!) Ik denk dat het toch raar zal zijn in Januari als BB van het scherm zal zijn verdwenen. En ik zal het dan ook in zekere mate best wel missen!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_219477
Dat we het gaan missen is een ding wat zeker is, inclusief mijzelf, voor mij is het deels een beetje een dagopvulling. Maar gelukkig is het nog niet zo ver en kunnen we nog even verder met dit BB forum

Dat het saai wordt is soms denk ik waar maar ik denk dat dat per dag verschillend is. Ik heb ook zo een hekel een die mensen die zeggen: "Ik kijk absoluut geen BB" en vervolgens weten ze precies hoe de bewoners heten etc..

Maar voorlopig kunnen we hier onze verslagen nog kwijt.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 13 november 1999 @ 17:02:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_219478
Persoonlijk vind ik de saaiheid meesterlijk... hoe saaier hoe beter, hoe rustiger hoe meer ik geniet van dit, een afspiegeling van de maatschappij... hoe V ook wil manipuleren het zorgt voor een zeer tijdelijke opleving gevolgd door ineenzakking....

diegene die sensatie willen zijn meestal de mensen die een saai leven hebben.... maar wat zie je.... juist saaiheid... gewoon lekker onbelangrijk leven

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_219479
Ikzelf vind het programma helemaal niet zo saai. Sterker nog, ik zou willen dat ze zouden stoppen met die stomme spelletjes en weekopdrachten. Van die weekopdrachten vond ik eigenlijk alleen het borduren een beetje leuk. Saaie situaties brengen veel meer naar buiten van de echte mens dan situaties waarin mensen de hele tijd bezig gehouden worden met grappige maar onbetekenende activiteiten. De echte pret van BB komt pas in de 'verwerkingsfase', het moment dat je gaat praten met andere mensen over de bewoners, hier op het forum leest en soms een stukje schrijft.

Het enige wat ik vervelend vind is dat dit forum zo verdomd langzaam is

zaterdag 13 november 1999 @ 17:45:00 #5
995 PeteRp
What a decade!
pi_219480
Het leven hangt van saaiheid aan elkaar. De saaiheid interessant maken, dat is de kunst!
Tell the others!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')