abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61335094
Ik heb gister ook mijn eerste 5 km erop zitten. Komende zaterdag een 5km loop hier op het dorp waar ik aan mee ga doen en over 4 weken nog die 10km. Ben benieuwd of ik dat vol ga houden.

Voorlopig gaat alles nog redelijk voorspoedig, ondanks alle afradende adviezen hier
pi_61338791
Ik mag morgen (vandaag) Les 9 lopen .
  woensdag 3 september 2008 @ 09:07:55 #203
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_61340128
Wil vandaag les 2 gaan lopen maar heb na 2 dagen opeens last van m'n bovenbenen

Als ik gewoon loop iig, als ik wat sneller loop heb ik nergens last van

Ik ga het wel proberen en dan zie ik wel hoe het gaat
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_61341593
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Martijn85 het volgende:

Gewoon gaan idd. Bewegen kan dan juist goed zijn. Pijn kan zelfs verdwijnen.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 04:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mag morgen (vandaag) Les 9 lopen .
Goed bezig ! op je voetbalveldje
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_61341951
tvp Ben ook begonnen met lopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_61343189
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Goed bezig ! op je voetbalveldje
Haha, ja he. Ach, het is wat saai al die rondjes, maar ik loop wel pijn vrij. Wie weet ga ik het op den duur nog wel eens op de weg proberen
pi_61344998
Ik ben ook nog steeds aan het lopen. Ik houd het al een jaar vol en ik ga 3 tot 4x in de week. (meestal om de dag, heel soms om de 2 dagen) Ik doe meestal 5 of 6 km. En 1x in de week wat langer: 8, 9 of 10 km. Ik voel me er echt heel goed bij. Heb ook het idee dat m'n weerstand enorm is verbeterd. Voorheen had ik wel 3x per jaar griep, nu heb ik nog maar 1x in bed gelegen met angina. Ik loop met m'n eigen muziek en met zo'n Nike+ thingie, maar ben ook ooit begonnen met Evy en dat was toen echt een heel goed schema.
pi_61345252
Net terug van Les 9. Ook geen enkel probleem. Ik heb het gevoel dat ik best wat lessen over kan slaan, maar dat doe ik niet, want daar vind ik dit veel te leuk voor .
  woensdag 3 september 2008 @ 15:52:36 #209
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_61349472
oke, ik heb vandaag weer gelopen en het ging lekker. 20,3 km in 1.49.57 Maar wat ik mij nu eigenlijk afvroeg is het volgende. Is er ook voor deze afstand een lekker trainingsschema voor de Ipod. Ik bedoel net zoals die voor de 10km met Evy. Lijkt mij wel super
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_61349886
Hardloopschema.nl

Gebruikte ik altijd. Wanneer je op dat niveau komt dan moet/wil je eigenlijk ook met interval trainingen gaan werken.

Qua muziek vond ik La Radiolona van Manu Chao echt perfect passen Op dit niveau neem je geen wandelpauzes meer en dan heeft Evy weinig toegevoegde waarde.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_61353766
Ik heb een vraagje.. misschien niet helemaal het goede topic, maar ik neem aan dat hier de meeste hardlopers te vinden zijn.
Ik moet een kadootje voor mijn neef, die aan harlopen doet, ik zat te denken aan iets van een gadget, maar een hartslagmeter e.d. heeft hij al..
Iemand misschien nog een tip voor iets leuks?
Dus geen harslagmeter, en ipod-toebehoren.
Alvast bedankt!
No. I'm not part of the show.
pi_61353891
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef Cylvia het volgende:
Ik heb een vraagje.. misschien niet helemaal het goede topic, maar ik neem aan dat hier de meeste hardlopers te vinden zijn.
Ik moet een kadootje voor mijn neef, die aan harlopen doet, ik zat te denken aan iets van een gadget, maar een hartslagmeter e.d. heeft hij al..
Iemand misschien nog een tip voor iets leuks?
Dus geen harslagmeter, en ipod-toebehoren.
Alvast bedankt!
Hoeveel mag het kosten ?
pi_61354121
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net terug van Les 9. Ook geen enkel probleem. Ik heb het gevoel dat ik best wat lessen over kan slaan, maar dat doe ik niet, want daar vind ik dit veel te leuk voor .
Mag over een paar dagen les 9 lopen, volgens mij gaat dat mij niet zo gemakkelijk af
pi_61354758
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Hoeveel mag het kosten ?
25-30 euro
No. I'm not part of the show.
pi_61357231
Zo'n band met drinkflesjes eraan? Naadloze sokken? Winterkleding? Bon voor bij de hardloopwinkel?

Anyway, m'n blessure is weer net zo hard terug gekomen vandaag Vier maanden niet hardlopen en alleen maar fietsen en na nog geen uur hardlopen is het er weer. Zaterdag nog even een stukje lopen maar dat is meer tegen beter weten in. Vanaf nu zijn er alleen nog maar pijnlijke opties, of we gaan drukmeten en evt. opereren of het hardlopen is definitief over
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 3 september 2008 @ 21:56:37 #216
48487 Martijn85
pi_61360224
Heb vandaag les 2 gelopen en dat ging een stuk beter dan les 1, qua vermoeidheid enzo. Kon steeds wel redelijk hetzelfde tempo lopen.

Baal er alleen van dat m'n Nike+ een beetje zat te kutten. Volgens dat ding heb ik maar 1.73km gelopen in 15'38"

Maargoed, vrijdag tijd voor les 3 en dan hoop ik dat het net zo makkelijk gaat als vandaag en Nike+ ook weer normaal doet
pi_61368084
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Martijn85 het volgende:

Bedoel je dat je 2 dagen na het lopen spierpijn hebt gekregen?
Dat is op zich niet zorgwekkend. Stretchen en na het hardlopen even een paar minuten 'uit wandelen' kan spierpijn voorkomen.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:51:45 #218
48487 Martijn85
pi_61369117
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bedoel je dat je 2 dagen na het lopen spierpijn hebt gekregen?
Dat is op zich niet zorgwekkend. Stretchen en na het hardlopen even een paar minuten 'uit wandelen' kan spierpijn voorkomen.
Dat bedoel ik ja. Toen ik gisteren ging hardlopen had ik er geen last meer van, dus maak me ook niet echt zorgen. Het was ook niet zo erg, alleen met lopen was het een beetje gevoelig. Eens kijken of ik morgen weer last ga krijgen van vandaag. Heb na het hardlopen nu wel iets langer uitgelopen en wat gerekt.

Lessen gaan veel sneller voorbij dan ik had gedacht. Ben vandaag ook langzamer begonnen dan maandag en had nu zoiets van mag ik nu alweer lopen terwijl het maandag precies andersom was
pi_61369134
tvp

volgende week zal ik wel weer helemaal genezen zijn van de griep en dan moet ik echt weer beginnen

Wil ik de Zeven Heuvelenloop kunnen halen in november
Ja doei.
pi_61385700
Les 24 overleefd, de zwaarste als ik Evy mag geloven. En dat ondanks een knieblessure, afgelopen dinsdag opgelopen tijdens een potje sparren, waarbij mijn knieschijf hardhandig in aanraking kwam met de elleboog van mijn sparringspartner.
Shake'm U Won't Break'm
pi_61388035
Ik mag zaterdag eigenlijk pas Les 10 lopen van Evy, maar dan heb ik geen tijd, dus ik ga morgen maar weer eens lopen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:10:57 #222
48487 Martijn85
pi_61393682
Ik ga vanavond alweer les 3 lopen, wat gaat het toch snel. Nu nergens last van zoals na les 1 gelukkig
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:38:26 #223
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_61398936
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef FJD het volgende:
Hardloopschema.nl

Gebruikte ik altijd. Wanneer je op dat niveau komt dan moet/wil je eigenlijk ook met interval trainingen gaan werken.

Qua muziek vond ik La Radiolona van Manu Chao echt perfect passen Op dit niveau neem je geen wandelpauzes meer en dan heeft Evy weinig toegevoegde waarde.
Oke ik zal de muziek eens gaan opzoeken, altijd in voor iets nieuws
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_61403738
Lekker bezig allen

tis verslavend
pi_61404017
Zo, vandaag Les 10 gelopen. Volgens Evy moet ik nu zondag Les 11 lopen, maar dan voetbal ik, dus dat stel ik even lekker uit tot maandag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')