Gewoon gaan idd. Bewegen kan dan juist goed zijn. Pijn kan zelfs verdwijnen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Martijn85 het volgende:
Wil vandaag les 2 gaan lopen maar heb na 2 dagen opeens last van m'n bovenbenen
Als ik gewoon loop iig, als ik wat sneller loop heb ik nergens last van
Ik ga het wel proberen en dan zie ik wel hoe het gaat
Goed bezig ! op je voetbalveldjequote:Op woensdag 3 september 2008 04:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mag morgen (vandaag) Les 9 lopen.
Haha, ja he. Ach, het is wat saai al die rondjes, maar ik loop wel pijn vrij. Wie weet ga ik het op den duur nog wel eens op de weg proberenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed bezig ! op je voetbalveldje![]()
Hoeveel mag het kosten ?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:32 schreef Cylvia het volgende:
Ik heb een vraagje.. misschien niet helemaal het goede topic, maar ik neem aan dat hier de meeste hardlopers te vinden zijn.
Ik moet een kadootje voor mijn neef, die aan harlopen doet, ik zat te denken aan iets van een gadget, maar een hartslagmeter e.d. heeft hij al..
Iemand misschien nog een tip voor iets leuks?
Dus geen harslagmeter, en ipod-toebehoren.
Alvast bedankt!
Mag over een paar dagen les 9 lopen, volgens mij gaat dat mij niet zo gemakkelijk afquote:Op woensdag 3 september 2008 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net terug van Les 9. Ook geen enkel probleem. Ik heb het gevoel dat ik best wat lessen over kan slaan, maar dat doe ik niet, want daar vind ik dit veel te leuk voor.
Bedoel je dat je 2 dagen na het lopen spierpijn hebt gekregen?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Martijn85 het volgende:
Wil vandaag les 2 gaan lopen maar heb na 2 dagen opeens last van m'n bovenbenen
Als ik gewoon loop iig, als ik wat sneller loop heb ik nergens last van
Ik ga het wel proberen en dan zie ik wel hoe het gaat
Dat bedoel ik ja. Toen ik gisteren ging hardlopen had ik er geen last meer van, dus maak me ook niet echt zorgen. Het was ook niet zo erg, alleen met lopen was het een beetje gevoelig. Eens kijken of ik morgen weer last ga krijgen van vandaag. Heb na het hardlopen nu wel iets langer uitgelopen en wat gerekt.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bedoel je dat je 2 dagen na het lopen spierpijn hebt gekregen?
Dat is op zich niet zorgwekkend. Stretchen en na het hardlopen even een paar minuten 'uit wandelen' kan spierpijn voorkomen.
Oke ik zal de muziek eens gaan opzoeken, altijd in voor iets nieuwsquote:Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef FJD het volgende:
Hardloopschema.nl
Gebruikte ik altijd. Wanneer je op dat niveau komt dan moet/wil je eigenlijk ook met interval trainingen gaan werken.
Qua muziek vond ik La Radiolona van Manu Chao echt perfect passenOp dit niveau neem je geen wandelpauzes meer en dan heeft Evy weinig toegevoegde waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |