Tnx, vanavond eens proberen!quote:Op maandag 1 september 2008 10:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
1 pagina terug in dit topic: Hardloopschema op je mp3-speler #10 - Run on!
Beetje je eigen weg in vinden. Ik kotste toen bijna mn eten uit maar had toen flink pasta zitten bunkeren en ging best diep op de training. Denk dat ik t nu ook wel in een uur kan maar ik kan te perfect combineren met mn werkquote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef Martijn85 het volgende:
Ik begin net dus ik denk niet dat ik 10km ga lopenIk wacht vandaag wel een uurtje en als dat niet genoeg blijkt dan wacht ik de volgende keer wel 1.5 of 2 uur
Ik eet ook altijd pas om 7 uur, dus om dan pas om 9 uur te gaan lopen vind ik ook wat laat. Als ik om 8 uur ga ben ik rond half 9 terug en kan ik nog even rustig douchen en relaxen voordat ik ga slapenquote:Op maandag 1 september 2008 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje je eigen weg in vinden. Ik kotste toen bijna mn eten uit maar had toen flink pasta zitten bunkeren en ging best diep op de training. Denk dat ik t nu ook wel in een uur kan maar ik kan te perfect combineren met mn werk
Net even les 8 gelopen. Geen enkel probleem zoals ik al verwachtte. Wel erg leuk om te doen dit.quote:Op maandag 1 september 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb besloten om ook maar eens te beginnen met die lessen. Lijkt me toch wel geinig om die maar eens te volgen. Ik begin niet bij les 1, omdat ik al vaak genoeg hardloop. Dus begin ik bij les 8. Gewoon op mijn gemak even erin komen en dan zien we het wel.
Top ventjequote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Net even les 8 gelopen. Geen enkel probleem zoals ik al verwachtte. Wel erg leuk om te doen dit.
2 minuten wandelen, 1 minuut hardlopen geloof ik? Vast welquote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef Martijn85 het volgende:
Ik ga nu even les 1 lopen.
Hoop dat ik het overleef
Je moet geen moeite doen om snel te gaan, dat komt later wel, eerst zorgen dat je een half uur rennen vol kan houden. Als beginner moet je een tempo aanhouden waarbij je nog een gesprek kan voeren, anders ga je te hard.quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Martijn85 het volgende:
Heb het gehaald hoor, maar ik was toch iets te hard van start gegaan. Na de eerste helft liep ik gemiddeld 4'31" ben het toen toch maar wat rustiger aan gaan doen en kwam uiteindelijk gemiddeld op 5'38" en heb 1.60 km gelopen.
Viel uiteindelijk toch best meeMorgen lekker rust en dan woensdag op naar les 2
Was ook niet m'n bedoeling om hard te gaan. Maargoed, nu weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je moet geen moeite doen om snel te gaan, dat komt later wel, eerst zorgen dat je een half uur rennen vol kan houden. Als beginner moet je een tempo aanhouden waarbij je nog een gesprek kan voeren, anders ga je te hard.
Succes met les 2!
Ja, wel leuk als Evy zegt dat je hetzelfde tempo steeds moet proberen te lopenquote:
Maar dat is inclusief gewoon lopen erbij toch? Hoe hard loop je dan tijdens het hardlopen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:05 schreef Miss_S het volgende:
Mijn gemiddelde tempo in een Evy les begint eindelijk een beetje van 7km/u naar 7,5km/u te gaan
Yepquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel handig aan een loopband, dan weet je zeker dat je steeds hetzelfde tempo loopt
Ja daar zit nog lopen bij, het lopen doe ik op 6km/u en het hardlopen tussen de 8 en 9km/u ligt aan het schemaquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat is inclusief gewoon lopen erbij toch? Hoe hard loop je dan tijdens het hardlopen?
Ik liep al voor ik Evy kende en weet niet bij welke les ik moet beginnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:10 schreef Miss_S het volgende:
Loop je ook met Evy KZ?
Ik heb vandaag ruim 3km gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |