Woon je niet in de buurt van een bos of iets anders met een zachte ondergrond. Ikzelf ervaar dan ook altijd minder pijntjes na het lopen dan wanneer ik op verharde wegen loop (al krijg ik geen echte blessures ervan).quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel, maar wat moet je dan? Als ik op de weg loop krijg ik altijd last van mijn enkels. En ik wil toch mijn kilometers lopen, dus dan maar op het voetbalveld.
Nee helaas. Dan moet ik eerst met de auto een stukje gaan rijden en daar heb ik weinig zin in. Dus ik loop gezellig op het veld. Met een MP3 in is dat wel te doen hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Woon je niet in de buurt van een bos of iets anders met een zachte ondergrond. Ikzelf ervaar dan ook altijd minder pijntjes na het lopen dan wanneer ik op verharde wegen loop (al krijg ik geen echte blessures ervan).
In het bos loop ik de meeste blessures op met die wortels in de paden en stokken er op etc.. Je enkels zwikken alle kanten opquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Woon je niet in de buurt van een bos of iets anders met een zachte ondergrond. Ikzelf ervaar dan ook altijd minder pijntjes na het lopen dan wanneer ik op verharde wegen loop (al krijg ik geen echte blessures ervan).
Niks mis met dat tempo, is harder dan 10 km/uquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef poohy het volgende:
Zondag meteen uitgeprobeerd, echt hartstikke motiverend! Kom er achter dat mijn tempo niet zo heel erg hoog is, 5.25 min/km. Dus dat is leuk om aan te werken![]()
Gewoon morgen joh ! Lekker beginnen en niet uitstellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:09 schreef Martijn85 het volgende:
Vandaag schoenen, kleding en nike+ spul kopen en dan ga ik morgen of maandag maar eens beginnen
Heb net schoenen en die Nike+ SportBand gekochtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon morgen joh ! Lekker beginnen en niet uitstellen![]()
Start anders eerst in een out-fitje wat je al hebt, komt de rest later wel.
een tshirt en een korte broek heb je toch wel? In het begin gaat dat prima hoor. Wat voor schoenen heb je gekocht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb net schoenen en die Nike+ SportBand gekocht
Dat is juist het probleem, ik heb geen trainingsbroek ofzoKijk wel even of ik er bij m'n broertje een uit de kast kan trekken
Nike Lunartrainer+quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
een tshirt en een korte broek heb je toch wel? In het begin gaat dat prima hoor. Wat voor schoenen heb je gekocht?
bij de verkeerde schoenen vernaggel je niet je voeten maar schenen/knieen/heupen en bijbehorende spieren/pezen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:54 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Nike Lunartrainer+Zien er misschien wat funky uit, maar ze zitten echt super lekker. Een aangezien ik niet echt zin had om m'n voeten te vernaggelen heb ik die maar genomen
Daar heb ik ook niet echt trek in eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij de verkeerde schoenen vernaggel je niet je voeten maar schenen/knieen/heupen en bijbehorende spieren/pezen..
Succes in ieder geval, let erop dat je rustig opbouwt om je spieren en pezen te laten wennen aan het lopen.
Ik kocht m'n eerste hardloopkleding pas toen het koud werd. Van april tot november gewoon in zwembroek + tshirt gelopen. Voordeel van een zwembroek is dat er zo'n klein minizakje voor je huissleutel in zit. Pas toen het koud werd moest er een shirt met lange mouw en een thermo-broek komen. Tis wel het geld waard maar het was niet eerder nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:22 schreef computergirl het volgende:
een tshirt en een korte broek heb je toch wel? In het begin gaat dat prima hoor. Wat voor schoenen heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |