Of tijdens de wedstrijd gewoon NOG meer gevenquote:Op maandag 8 september 2008 03:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het helpt wel dat hardlopen. Vandaag met voetballen merk je echt dat je meer over hebt aan het einde van de wedstrijd. Toch wel erg lekker.
12-2 gewonnen. Dan is het niet meer nodig hequote:Op maandag 8 september 2008 11:18 schreef moz het volgende:
[..]
Of tijdens de wedstrijd gewoon NOG meer geven
wat een instelling, als je wat beter je best had gedaan waren die 2 tegendoelpunten natuurlijk nooit gevallenquote:Op maandag 8 september 2008 11:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
12-2 gewonnen. Dan is het niet meer nodig he.
Inderdaad! En die 2 doelpunten zouden wel eens doorslaggevend kunnen zijn aan het eind van het seizoen!quote:Op maandag 8 september 2008 11:29 schreef Blik het volgende:
[..]
wat een instelling, als je wat beter je best had gedaan waren die 2 tegendoelpunten natuurlijk nooit gevallen
quote:Op maandag 8 september 2008 11:29 schreef Blik het volgende:
[..]
wat een instelling, als je wat beter je best had gedaan waren die 2 tegendoelpunten natuurlijk nooit gevallen
Pas op je lichaam !!!quote:Op maandag 8 september 2008 16:53 schreef Martijn85 het volgende:
Vanavond maar aan les 4 beginnen, hoewel ik wel best moe ben vandaag
Denk dat het me meer energie zal geven of ik stort halverwege in elkaar
maar soms kan rennen als je moe bent juist heel goed werken, krijg je juist extra energie.quote:Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas op je lichaam !!!
ff rusten kan geen kwaad.
Niet te snel te veel willen en het plezier blijft !
koop gewoon zo'n geel hesje met reflectorstrips. Dan weet je in ieder geval zeker dat je opvaltquote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef ryan_atwood het volgende:
Net even lekker gelopen. Heerlijk. Moet alleen even van die reflectoren/lichtjes aanschaffen zodat ik niet een keer aangereden wordt in het donker. Nu liep je toch wel angstig achterom te kijken steeds.
Heb trouwens zo'n nike+ sensor gekregen. Moet nu nog even voor weinig een iPod Nano aanschaffen aangezien hij niet op mijn iPod Touch werkt. Jammer..
Klopt !quote:Op maandag 8 september 2008 21:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar soms kan rennen als je moe bent juist heel goed werken, krijg je juist extra energie.
Vooral bij beginnende Evy-ers kan weinig mis gaan hoor, je rent zo weinig in het begin.
Het ging op zich wel goed hoor, heb er zelfs nog een eindsprintje uit gekregenquote:Op dinsdag 9 september 2008 06:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !
Vaak voel je het zelf het beste aan. Soms pas zelfs pas als je gaat lopen !
Veel starters geven echter op na een paar weken, das zo zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |