Ik heb een fout gemaakt Jansen moet Janssen zijn met 2 ssquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:02 schreef HPoi het volgende:
Ik woon bij Jan Jansen!
mja, helaas heet ik Jansen met 1 S........... (en mijn Pa dus ook)quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb een fout gemaakt Jansen moet Janssen zijn met 2 ss
Maf was dat was toen Marilleke van 10 jaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
Toen was ik er nog lang niet, maar wil dit zeker zien.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:29 schreef maril het volgende:
[..]
Maf was dat was toen Marilleke van 10 jaar.
[ afbeelding ]
1958quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan ben je van m'n moeders bouwjaar.
Ik ben benieuwd naar de uitzending.
Blijkt erg te helpen zo,n slechte onderlinge relaties, kijk maar naar voleybalploeg toen ze olympisch kampioen werden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:18 schreef sportfreak het volgende:
Was een mooie Tour inderdaad. In tegenstelling tot 1980 met Zoetemelk in 1968 juist een tegenvallende ploeg. Janssen moest het zo ongeveer in zijn eentje doen.
Lees ook: [Special] De Tour van Jan Janssen
Er rijdt altijd in een tijdrit een motor met enige afstand voor een renner uit, alleen Janssen had aan die (voor hem bekende) motorrijder gevraagd steeds zo´n 50/60 meter voor hem te blijven i.p.v. een grotere afstand.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef Klopkoek het volgende:
Even vraagje: ik hoorde dat voor Jan Janssen een motor uit reed en dat hem hielp.
Hoe kreeg hij dat voor elkaar? Waarom deed die motor dat? dat ik heb ik wrs. even gemist.
Dat daar gehoor aan wordt gegeven.... je zou eerder verwachten dat de fransen op de hand van de belg zouden zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Er rijdt altijd in een tijdrit een motor met enige afstand voor een renner uit, alleen Janssen had aan die (voor hem bekende) motorrijder gevraagd steeds zo´n 50/60 meter voor hem te blijven i.p.v. een grotere afstand.
Die Pellenaars dan, die reageerde even als een typische provinciaal die zich achtergesteld voelt in dat interview.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef bolivian het volgende:
Wat een nare, arrogante vent, die Jan Janssen.
Maar goed, wel de Tour winnen he,.
Jan Janssen was vrij populair in Frankrijk en reed ook voor een Franse ploeg (behalve dan tijdens die Tour toen ze, net als in 1967, plots weer met landenploegen reden. En Jan Janssen sprak daardoor ook goed Frans, ook dit in tegenstelling tot de meeste Belgische (Vlaamse) renners.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat daar gehoor aan wordt gegeven.... je zou eerder verwachten dat de fransen op de hand van de belg zouden zijn.
Na de Tourwinst van Janssen was het heilige moeten er bij Janssen eigenlijk vanaf. Hij had in zijn ogen alles bereikt wat hij had kunnen bereiken in het wielrennen:quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:36 schreef Klopkoek het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Janssen de Tour daarna slechts 10e werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |