Weet je wat pas logisch zou zijn? Dat je bij een Nederlandse vestiging van Subway gewoon je bestelling in het Nederlands kan plaatsen ffsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:42 schreef JDude het volgende:
Het is immers véél logischer dat Henk van Broodjeszaak 'Chez Henk' Engels spreekt, dan dat iemand bij een internationale keten dat doet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:42 schreef JDude het volgende:
Het is immers véél logischer dat Henk van Broodjeszaak 'Chez Henk' Engels spreekt, dan dat iemand bij een internationale keten dat doet.
Normaal is het toch niet gekquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:56 schreef JDude het volgende:
Liefhebbers moeten ook de Burger King op Schiphol eens proberen. Daar mag je al bijna blij zijn als het personeel Engels spreekt.
Ga jij maar eens in het Chinees uitleggen aan een MD medewerker in Zaandam dat je geen augurk op je hamburger wilquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:58 schreef remlof het volgende:
Wat maakt het uit zo lang je krijgt wat je wil?
Nee dat ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:51 schreef Biogarde het volgende:
Dus als ik naar de BK ga in China, dan is er iemand die me in het Nederlands helpt. Althans, dat zou logisch moeten zijn volgens enkele reaguurders in dit pareltje van een topic.
Je bent in NEDERLAND. Waarom bestel je dan een AMERIKAANS broodje, landverrader!?!?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee dat ook weer nietMijn klacht is gewoon dat ik niet meer in mijn eigen land een broodje in het Nederlands kan bestellen.
Ik wist niet dat al die broodjes geïmporteerd werdenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bent in NEDERLAND. Waarom bestel je dan een AMERIKAANS broodje, landverrader!?!?
Blijkbaar heb je ook het gemiddelde amerikaanse IQ geimporteerd...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat al die broodjes geïmporteerd werden
TS?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:18 schreef GizartFRL het volgende:
TS wilde dus een gehaktbalverassing op een wit gerstebroodje met honing mosterd saus.
Met een glas zeven omhoog.
En als extra een chocoladestukjes koekje.
Bij de ondergrondse natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |