tja, in het wandelwinkelgebied (?) ; er is dacht ik een souterrain, en een uitbouw naar achter, want het is een diep pand.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:39 schreef dudemeister13 het volgende:
Riante beschrijving, interieurzaak op een hoek
hoe ziet ie eruit?
In Waalwijk heb je een meubelboulevard.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:28 schreef AnneX het volgende:
dus...
ik ben niet bekend in de regio Den Bosch - Oss - Nijmegen.
Wie weet de adressen daar óf van zaken die een goeie keus hebben staan van hedendaags
meubilair vergeleken met de meubelboulevard Kanaleneiland in Utrecht., Arena en Alex. hall.
Dus een andere keus als Ikea en Leen Bakker en Trend.
Vergelijkbaar met Riant (Kanaleneiland) van Til (Alkmaar) en Eijerkamp (Zutphen)
In hartje Den Bosch is bv. een interieurzaak op een hoek, waarvan ik de naam en straat niet meer weet.
En dat is lastig goochelen. Wie wél?
In het topic K&W - De leukste woonwinkels in Nederland staat vooral Eindhoven.
Gisteren was die er nog wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Vroegah had je in Den Bosch een woonboulevard, in de buurt van Soetelieve / De Herven....
Eigenlijk geen idee of die er nog is??
http://www.debosscheboulevard.nl/quote:Op zondag 20 juli 2008 00:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Námen - namen willen we weten - van straten ...
Balkweg.quote:Op zondag 20 juli 2008 00:03 schreef AnneX het volgende:
Námen - namen willen we weten - van straten ...
Die is er nog steeds. Aan deze boulevard ligt ook Carglass dus voor het adres kun je door op zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Vroegah had je in Den Bosch een woonboulevard, in de buurt van Soetelieve / De Herven....
Eigenlijk geen idee of die er nog is??
Gast, de TS vraagt voor iets voor Den Bosch. Breda is het andere uiterste waar normaal niemand komt.quote:
Klopt. zitten van die paaltjes waar geen auto's doorheen kunnen!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef AnneX het volgende:
Ja ! Janne23 : nu ik de naam lees, denk ik het te herkennen.
Jammer dat zij op de site geen foto plaatsen van de winkel.
Volgens mij op een hoek van wandelgebied en verkeersstraat.
off topic: Ontdek ik toch een leuke site http://www.nlstreets.nl - no spam.
bedankt allemaal.
Boeiend, zo ver is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:31 schreef spy08 het volgende:
Gast, de TS vraagt voor iets voor Den Bosch. Breda is het andere uiterste waar normaal niemand komt.
Wel op de tandemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Boeiend, zo ver is het nou ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |