Remmie, wat was er verkeerd aan mijn 2e post?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:56 schreef remlof het volgende:
Krijg je geen jeuk van je eigen topics boswachter?
Ik had die verwijderd ipv je nutteloze fipo. Foutje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Remmie, wat was er verkeerd aan mijn 2e post?
Foutje bedanktquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had die verwijderd ipv je nutteloze fipo. Foutje.
Heb wel muggebulten maar die zijn niet grootquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:57 schreef MlR het volgende:
Netel roos? Heb je uitslag in de vorm van grote muggenbulten?
Is zeer eenvoudig te verhelpen met pilletjes.. huisarts enzo
Wát?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:19 schreef Shadowlyse het volgende:
Ja dat krijg je als in winkels ondergoed gaat passen.![]()
Daar zit een stof die jeuk veroorzaakt. Als het ondergoed koopt verwijderen ze snel te de stof.
Ja, ondergoed passen mag ook zo lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:19 schreef Shadowlyse het volgende:
Ja dat krijg je als in winkels ondergoed gaat passen.![]()
Daar zit een stof die jeuk veroorzaakt. Als het ondergoed koopt verwijderen ze snel te de stof.
Ah, dus TS steelt ondergoed?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:30 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik probeerde te zeggen: Als je het ondergoed koopt verwijderen ze snel die stof.
Zie bericht boven je. Dus wat is het nut daarvan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:30 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik probeerde te zeggen: Als je het ondergoed koopt verwijderen ze snel die stof.
Hij is is gestraft voor het passen van ondergoed. Normale mensen kopen dat gewoon en passen het dan thuisquote:
psstquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daarnaast, onzin want bij mij wordt er nooit in gegraaid hoor als ik iets koop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
En dan thuis volschijten en terugbrengenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:37 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Hij is is gestraft voor het passen van ondergoed. Normale mensen kopen dat gewoon en passen het dan thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |