SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Metalfrost het volgende:
En dus dacht je, ik ga er een topic over openen. Doe dat licht uit en ga slapen. Is goed voor je. Repareert het binnenste van je lijf en ga zo maar doorGa zelf slapen kutFries. Slapen doe ik wel smiddagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Metalfrost het volgende:
En dus dacht je, ik ga er een topic over openen. Doe dat licht uit en ga slapen. Is goed voor je. Repareert het binnenste van je lijf en ga zo maar doorWat heb jij toch met je slaap posts. Heb je een slaapfetish? Jij verkracht zeker kleine meisjes in hun slaap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ga zelf slapen kutFries. Slapen doe ik wel smiddags
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je slaap posts. Heb je een slaapfetish? Jij verkracht zeker kleine meisjes in hun slaap?Waar heb je het over, gek. Ik ga slapen als ik er zin in heb. Verkrachten van meisjes behoort in mijn vocabulaire tot het onrecht en daar heb ik echter een godsgruwelijke hekel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |