quote:
Op zondag 20 juli 2008 03:13 schreef Druuna het volgende:Prachtige antwoorden gelezen in dit topic, toch maar weinig die geloven in een leven hierna.
Ik geloof er ergens wel in, heb best wat boeken gelezen hierover en vond het zeer aannemelijk wat er in stond. Ben zelf nogal veel lieve mensen verloren in mijn leven, eigenlijk wel de meest belangrijke. Misschien dat je daardoor ook zo denkt?
Ik heb ze ook wel eens dichtbij ervaren ook al waren zij dood, dat vond ik wel vreemd. Alsof ze er nog wel zijn maar je ziet ze niet. het is ook het gevoel dat je nog zoveel wilt doen oid, en dat dat ineens niet meer kan.
En ben je emo als je zo denkt? Ik vermoed van niet, (wat is er overigens mis met emotioneel zijn?)
Ik denk best diep na over alles, misschien te diep. Ik vind het heel vreemd dat een mens als baby opgroeit en alles moet leren en meemaken en ineens is die persoon weg, voor altijd, dat voelt raar. Dat voelt niet kloppend aan gewoon, ik heb altijd het idee dat er meer is maar dat meer kan ik niet vatten als mens zijnde. Ik sprak mensen die een bijna dood ervaring hebben gehad, en dat zet je ook aan het denken. het is daar zo prachtig zeiden ze. Ik hoop maar dat er meer is, dat moet haast wel, we zijn nu, alles is maar dit kan toch niet zijn zonder dat dit alles is zoals het is.
Bedankt mensen voor de prachtige reacties hier

"heb best wat boeken gelezen hierover en vond het zeer aannemelijk wat er in stond"
oh?
Geschreven door mensen die uit de dood verrezen zijn? er is er maar 1tje die dat geflikt heeft..
![]()
Er is leven, er is leven na de dood

Ik ben 2 keer dood geweest, ge electtrolucifeerd

geen wit licht, geen vlammen, helemaal niets van gemerkt, was onder narcose.
Pardon me, wil je niet beledigen.
Maar mensen die zeggen die 'ik heb er over gelezen, en het klinkt aanenemelijk dat "er een hel is, een heme;, je gereinvarneerd word" etc etc'
Vind ik persoonlijk behoorlijk dom.
Die teksten zijn gesschreven door levenden like duuuuh
En wie kan nu bewijzen wat er na de dood is?
Dood is dood, in welke religie je nu gelooft, op den aard ben je niet meer.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante