Nope, zo leuk was het niet. Ik had nog niet veel op en herinner me goed dat ik 'm in mijn achterzak stak vóór dat laatste biertje; ik ben altijd heel voorzichtig en 'registreer' elk moment goed, zorg dat ik weet wanneer ik wat waar heb gelaten etcetera. Hij is dus echt door iemand uit mijn achterzak gehaald, het kan niet andersquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Nope, zo leuk was het niet. Ik had nog niet veel op en herinner me goed dat ik 'm in mijn achterzak stak vóór dat laatste biertje; ik ben altijd heel voorzichtig en 'registreer' elk moment goed, zorg dat ik weet wanneer ik wat waar heb gelaten etcetera. Hij is dus echt door iemand uit mijn achterzak gehaald, het kan niet anders
Wat heb je eigenlijk precies gevraagd?quote:heb met de flitser van mn mobiel aan ALLES waar ik ben geweest drie keer afgezocht, de bar gevraagd, mensen die stonden waar ik had gestaan ondervraagd,
"Excuseer, heeft u toevallig mijn beurs gezien?"quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Wat heb je eigenlijk precies gevraagd?
quote:
"Ehh, hoi? Ja? Hoi. Ik vraag me af of er wellicht een portemonnee is gevonden, ik ben de mijne kwijt en weet vrij zeker dat ik hem hier verloren ben." Ze keken even. "Nee, sorry, niks gevonden. Succes ermee." Ik vroeg daarna de barkeeper en alle mensen die nog in het café waren of ze wellicht iets hadden gezien, wisten waar mijn column was of me konden helpen ermee. Eentje gaf van zijn Rabo-pasje het centrale nummer, waardoor ik dus in no-time mijn pasje had geblokkeerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Wat heb je eigenlijk precies gevraagd?
Met stijve of zonder?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:20 schreef Anniie het volgende:
Hoe strak zit die broek dan om je kont?
Ben jij hem kwijtgeraakt of is het nou gestolen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:25 schreef superworm het volgende:
[..]
ik ben de mijne kwijt en weet vrij zeker dat ik hem hier verloren ben.
Gewoon normaal, zoals een mannenspijkerbroek dat doet. Hij is zwart en welgevormd, dus het is geen baggy skatertroep ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 19-07-2008 03:45:58 ]Google is your friend, abuse your friends
Ik doe hem gewoon voor in mn onderbroek en ik hoop juist dat iemand hem steelt!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:43 schreef DaFan het volgende:
Portemonnee in je achterzak doen vroeg je om problemen, zeker in een druk café. Heb m altijd in mn linkerbroekzak, dat merk je wel als iemand in je zak graait
Succes ermee!
Een grote Marokkaan met harige handen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe hem gewoon voor in mn onderbroek en ik hoop juist dat iemand hem steelt!
Vraag ik me ook af... waarom steken zoveel mensen hun portemonnee in hun achterzak? Je kan er lastig bij, als iemand 'm wil pakken heb je het minder goed in de gaten, en het is net alsof je een gezwel hebt als je ergens relaxed wil gaan zitten. Gewoon in normale broekzak steken inderdaad (het enige nadeel is dat ie dan zo stevig in je broek zit (althans hier dan), dat je 'm er bijna niet meer uit krijgt.... maar de vuile dief dan ook niet he!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:43 schreef DaFan het volgende:
Portemonnee in je achterzak doen vroeg je om problemen, zeker in een druk café. Heb m altijd in mn linkerbroekzak, dat merk je wel als iemand in je zak graait
Succes ermee!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:55 schreef Biancavia het volgende:
Heb je wel de slet genaaid?
Ook prima! Alles beter dan zelf grabbelen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Een grote Marokkaan met harige handen?
Ja, dat is dus dom!! Je moest ook vragen of ze wisten waar je portemonnee was!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vroeg daarna de barkeeper en alle mensen die nog in het café waren of ze wellicht iets hadden gezien, wisten waar mijn column was of me konden helpen ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |