Niet zo oplossingsgericht, daar houden we niet van!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:59 schreef Roi het volgende:
trek ff aan je piemel dan!
Misschien heeft hij hoogtevrees?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet ik ook heel iets anders met de PC doen.
Maar TS: waarom ga je geen kersen plukken?
Nou ja, hij krijgt er toch zeker wel 5 euro en een zak kersen voor.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat zijn oom op dit moment even geen werk voor hem heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, hij krijgt er toch zeker wel 5 euro en een zak kersen voor.
check, en ook al geneukt, werkt niet helaaschquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:59 schreef Roi het volgende:
trek ff aan je piemel dan!
En ook al geen kersenplukken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:06 schreef Teunebeun het volgende:
ik kan ook niet slapen
Heeft ze al gereageerd?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:06 schreef Teunebeun het volgende:
ik kan ook niet slapen
Snurkt ze?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:06 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
check, en ook al geneukt, werkt niet helaasch
Een snurkend kadaver lijkt me uitgesloten.quote:
bedankt voor deze momenten etc hou van jouquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:09 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar wat stond er ook alweer in die mail?
Ohhh... dan is ze misschien geschrokkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
bedankt voor deze momenten etc hou van jou
hoezo dat ze h oud ook van mijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:13 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ohhh... dan is ze misschien geschrokken
Anders lees je eerst zelf die blog even.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |