Omdat de reacties nu al op 51 zitten bij de dagstreams en er denk ik vanavond wat staat te gebeuren, leek het me goed om nu al de avondstream te plaatsen zodat alles in de goede Topic staat.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-13-1999 om 04:28 PM schreef Hunter het volgende:
16.25 het spel is eindelijk afgelopen. Bart ruimt de spullen op.Ik heb nu weer op twee schermen beeld (1 en 3). Als ik 4 op probeer te starten crasht explorer nog steeds.
16.30 landerige stemming
Bart kliert buiten wat met de eenwieler en een bal.Maurice, Ruud en Willem hangen wat bij de banken.
De dames zijn niet te zien
Prettige avond allemaal
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 November 1999).]
M + W + A zitten op de bank ik de woonkamer, de verveling lijkt toe te slaan dus hopen dat er vanavond wat staat te gebeuren.
In tegenstelling tot wat onze net ontwaakte Veronica-vrienden melden is Anouk nog niet helemaal beter. Ze ligt nu op een bed in de woonkamer, bij het raam.
Desondanks wordt de tafel gedekt voor zes mensen.
16.59 Bart en Maurice liggen op de slaapkamer te lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 November 1999).]
Kijk eens op http://home.hccnet.nl/r.lans voor het programma BBSpy. Verder gebruik ik een initialisatiefile met de regels
1=http://www.cybolic.com/bb/stream1.asx
2= "" 2.asx
3= "" 3.asx
4= "" 4.asx
Dit is al in vele andere topics behandeld.
[Dit bericht is gewijzigd door McFly (Datum 13 November 1999).]
Bart ligt op bed te lezen.
2x tuin kan de rest dus niet zien.....
17:55
Ze zitten nu met z'n allen (dus ook Anouk) te eten, geluid is niet best ik akn ze niet verstaan.
------------------
Ik ben altijd blij als het regent, want als ik niet blij ben, regent het toch wel.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 13 November 1999).]
B: "heeft het over zijn kookkunsten in dienst, daar scheelde nog wel eens wat aan."
M: "op de kazerne aten we altijd wel lekker, was goed te eten", Maurice heeft dus ook in dienst gezeten.
Anouk hoor ik niet, ze zit wel aan tafel maar is verder stil.
B: heeft het over opleidingen die je in dienst kunnen volgen. "naast de oefeningen leren is best wel gaaf"
M: "ik ben altijd gek geweest op de marine, op zo een duikboot lijkt me wel wat, maar daar wordt je psychologisch heel erg streng gekeurd"
Verder hebben ze het over de lagere school en al wat daarbij hoort.
A: "ik heb een half jaar in zwitserland gewoond dus mijn skigelegenheid was volop, in de liften hebben we al genoeg meegemaakt, ik bleef een keer hangen in de lift en moest op 1 ski verder het dal in, dat was lachen"
M: "Ik heb ook geskiet en was echt lachen"
B: "Prachtig is het skieen, mooie omgeving en genieten van de natuur"
Ze gaan afwassen, dit keer Maurice en Karin
A: Rookt een sigaretje buiten en Ruud volgt haar om een frisse neus te halen.
R: "Ik hoor stemmen, weet je dat?"
A: "Dat hoor ik al een hele tijd steeds buiten misschien omdat het weekend is hebben meerdere mensen vrij"
Ruud knuffelt Anouk even, ze lijkt het nodig te hebben.
Dit betekent:
a) dat hij nu wel sigaretten rookt (hij wilde eerst alleen shag roken)
b) dat hij dus andermans sigaretten rookt
Gezien de vaart waarmee ook Anouk haar sigaretten opmaakt lijkt me dat binnenkort de rookwaar op de bon zal moeten of dat alles geheel opraakt. Zoals Romer in de chat zei: ze kunnen wel nieuwe sigaretten krijgen maar dat gaat af van het weekbudget. Ik denk niet dat ze zich dat kunnen veroorloven, of dat Karin het daar mee eens zal zijn. Dat belooft nog interessante tijden.
Ik ga er verder mee stoppen voor vanavond, het is genoeg geweest voor mij vandaag. Tot morgenvroeg beste mensen, dan zal ik de dagstream wel openen, we zullen zien. .
Nog veel streamplezier!!
Hier kun zie je ook het icq nr en het mail adres waar je vragen kunt stellen en/of op kunt geven.
Zou het goverdikkie ech wel tof vinden joh, als jullie ff willen helpen om het BB nieuws nog sneller bij iedereen te brengen.
Maar ik hoor het nog wel als jullie willen helpen.
B.v.d Kastanova
p.s. Ook mensen die op de contactlist willen komen en/of mee willen helpen kunnen op dat topic zien waar ze zich aan kunnen melden.
quote:
op 11-13-1999 om 07:57 PM schreef Charisma het volgende:
wat kirjgen we nou?
Anouk loopt boos weg omdat op de muur iemand,
blijkbaar Willem, "dikke Anouk" heeft geschreven .19.55 uur
Haast niemand reageerd op haar reactie.Ze schreef onder "dikke" even het woordje 'Kus"
Ruud kijkt er raar van op............
Volgens mij was het anders. Anouk heeft ergens "dikke xxx, Anouk' opgeschreven. Dikke kusjes dus. Volgens W staat er gewoon dikke Anouk want "zoek het maar op in het woordenboek: x betekent geen kusje". Vervolgens heeft Anouk iets veranderd aan de tekst om W tevreden te stellen. Ze liep weg, naar de dagboekkamer, om te gaan schrijven. Bart was daar net mee klaar.
Willem moet vooral zo doorgaan met dat gezeik. Daar maakt ie zich niet populair mee denk ik.
20:05 u
Goh, voor het eerst sinds 4 dagen heb ik weer 4 streams op BBspy.
W, R, B en K bespreken dat ze al 2 maanden in het huis zitten en dat het best wel raar zal zijn om er weer uit te komen.
Ze bespreken nu Sabien, dat ie alweer een maand weg is.
K: Sabien??? dat was toch dat meisje met die vlechtjes?
R: "jammer dat seriel weg is, die had ons nog wat dansles kunnen geven. Hoe heet dat ook weer, uhh , pogo dansen".
grote hilariteit onder de andere bewoners.
A komt uit de DBK en citeert weer een voormalig bewoner. "Nou het hoge woord is eruit, ik ga weg". LOL.
------------------
"Wie voor het laatst gepist heeft, heeft niet lang meer te leven"
Herman Brusselmans
[Dit bericht is gewijzigd door Sluit (Datum 13 November 1999).]
De technische problemen lijken inderdaad eindelijk opgelost. Ik heb ook weer voor het eerst 4 streams. Zou dat bezoek nou nog komen?
Wat is de grootste afvalberg van Nederland?
de montignacberg. Huh???????
Het bleef erg stil. Maar...ze had 'm helemaal zelf verzonnen.
A: weet je wat we wel eens doen in het café?
B: bier drinken.
Maar het ging om 1 of ander vaag spel.
Ze gaan nu dat persoonlijkheidsspel weer spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sluit (Datum 13 November 1999).]
quote:
op 11-13-1999 om 07:49 PM schreef kastanova het volgende:
Ik zou jullie live-streams eens even iets willen vragen.
Zouden jullie me via icq kunnen melden wanneer er iets belangrijks gebeurd op de streams.
Is dat niet een beetje omslachtig?..Ik bedoel het is een boel werk de streams bij te werken en doen velen met veel plezier, het zou dan ook wat vervagen als het via ICQ zou gaan. Op zich heeft het lezen van een Topic wel wat en ook wat "persoonlijker" . dat is natuurlijk mijn mening, maar om via ICQ het nieuws door te geven gaat mij iets te ver.
quote:
op 11-13-1999 om 08:23 PM schreef Chafre het volgende:
Charisma, dit is geen roddelrubriek, probeer gewoon serieuze berichten te posten en niet zomaar wat wilde losse flodders.
Ik moet me ook aansluiten bij Chafre, dit is geen roddelrubriek maar een Topic voor stream verslagen dus laten we ons proberen daar aan te houden . Voor andere dingen zijn andere Topic's. Maar Charisma zegt zelf al erop te letten, dat is prima. Dat geldt ook voor ZIGGY. Probeer er rekening mee tehouden en gebruik anders voor die opmerkingen een andere Topic.
Hunter dat is ook zo, en staat ook in mijn reactie vermeld dat ze er om denkt, dus we zitten wederom op 1 lijn
en ja van Kastanova heb ik hetzelfde als jij, ik lees het nu al zovaak en het is goed zo...
Alvast bedankt en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |