Ten eerste, dat dikgedrukte stuk LAAT je gebeuren. Je kan ook vertrekken bij je vriend ipv als een gewillig slaafje de vloer schoonmaken met een tandenborstel.quote:Beledigen kan fataal zijn. In Duitsland heeft een 27-jarige vrouw een 51-jarige man met zeventig messteken om het leven gebracht nadat hij haar voor 'dikke kwal' en 'vette koe' had uitgescholden.
De vrouw van 130 kilo liet vandaag tijdens het begin van haar proces in Hamburg weten dat ze tijdens een ruzie met de bekende helemaal doordraaide, uit woede over jarenlange beledigingen over haar gewicht. De man werd in een plas van bloed in zijn woning aangetroffen. De vrouw is volgens psychologen voortdurend misbruikt en vernederd. Haar moeder sloeg haar, door haar eerste vriend werd ze verkracht en een ander liet haar de vloer met een tandelborstel poetsen.
Als dat nodig is. Je bent tevreden met jezelf of je doet er wat aan, maar je gaat geen moorden plegen omdat je niet met jezelf om kan gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef Snakey het volgende:
Ah, je gaat voor de "kortzichtigste user 2008" ?
Misschien was ze ook nog ongesteld?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als dat nodig is. Je bent tevreden met jezelf of je doet er wat aan, maar je gaat geen moorden plegen omdat je niet met jezelf om kan gaan
mijn stem heeft hij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:11 schreef Snakey het volgende:
Ah, je gaat voor de "kortzichtigste user 2008" prijs?
Ja natuurlijk, als je 130 weegt is het poetsen van een vloer veel meer martelingquote:door haar eerste vriend werd ze verkracht en een ander liet haar de vloer met een tandelborstel poetsen.
Niet ieder jongetje is zo hemelhoog vertroeteld als jij.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als dat nodig is. Je bent tevreden met jezelf of je doet er wat aan, maar je gaat geen moorden plegen omdat je niet met jezelf om kan gaan
zet het ook nog dikgedrukt en onderstreept, zo val je meer op en zo word je populairder op FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dikke wijven die moorden plegen: Vet nieuws man.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ten eerste, dat dikgedrukte stuk LAAT je gebeuren. Je kan ook vertrekken bij je vriend ipv als een gewillig slaafje de vloer schoonmaken met een tandenborstel.
Ten tweede, je laat je toch niet jarenlang uitmaken voor vetklep? Als mevrouw er niet mee zat dan had ze de moord niet gepleegd. Aangezien ze de moord wel heeft gepleegd: waarom deed ze niks aan zichzelf?!?! Afvallen of misschien eerst praten met een psycholoog? Maar nee, mevrouw laat het allemaal over zich heenkomen en besluit vervolgens een moord te plegen.
Mijn oordeel: niet ontoerekeningsvatbaar, volledig bewust gedaan. Volledige straf graag.
Klacht: Dikke vrouwen die van alles over zich heen laten komen en vervolgens een moord plegen.
Waaruit trek jij de conclusie dat ik vertroeteld ben? Integendeel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet ieder jongetje is zo hemelhoog vertroeteld als jij..
Bij die vrouw met wrs. een laag zelfbeeld is er kennelijk wat geknapt. Lullig.
Prima!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waaruit trek jij de conclusie dat ik vertroeteld ben? Integendeel.
Echter, als ik een probleem met mijzelf heb, dan werk ik daaraan. Dan ga ik geen mensen vermoorden.
De TS kent meer dikke vrouwen die misschien een of meerdere moorden hebben gepleegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:12 schreef HV het volgende:
Het gaat over één dikke vrouw toch? Vanwaar de titel 'Dikke vrouwen die moorden plegen'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |