Kinderen in Afrika moeten niet huilen, lopen genoeg zebra's en antilopen die ze op kunnen eten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:37 schreef Adelante het volgende:
Hallo, kinderen in Afrika hebben niet eens geld om eten te kopen en jij maakt je druk over collegegeld, dat je makkelijk zelf bij elkaar kunt werken met een bijbaantje of anders tegen een laag tarief kunt lenen bij de IBG. Geen klacht waard!
Moeilijk stoppen, als je nog niet begonnen bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:47 schreef Stommie het volgende:
dan stop je toch lekker met je studie huilie
ja en best wel triestquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:49 schreef ach het volgende:
Ik betaal dat al 2 jaar voor niks omdat ik niet naar school gatres stupide eigenlijk
Nog erger is het wanneer je straks die 1600 euro moet dokken terwijl je het hele jaar STAGE loopt, en dus eigenlijk amper/niet op school bent...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:34 schreef tuxepux het volgende:
Wtf.
Waarom is het zo duur om te studeren?![]()
Klacht: het collegegeld voor het studiejaar 2008-2009 bedraagt ¤1565.
Subklacht: het euroteken werkt toch wel.
idd, maar negers zijn lui en daarom willen ze dat wij eten brengenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika moeten niet huilen, lopen genoeg zebra's en antilopen die ze op kunnen eten.
Negerts lopen anders iedere dag 10 kilometer naar de waterput!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
idd, maar negers zijn lui en daarom willen ze dat wij eten brengen
Ik ben toch wel van plan wat meer te gaan verdienen als ik later groot benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:55 schreef gers het volgende:
huilie kies dan ook een fatsoenlijke opleiding![]()
het is trouwens maar 5 weken werken ofzo
Je bedoelt te zeggen dat jouw minimale bijdrage aan jouw studie slechts ¤1565.- is. De rest van de kosten betalen wij hardwerkende mensen met z'n allen voor je.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:34 schreef tuxepux het volgende:
Wtf.
Waarom is het zo duur om te studeren?![]()
Klacht: het collegegeld voor het studiejaar 2008-2009 bedraagt ¤1565.
Subklacht: het euroteken werkt toch wel.
Beste vriend, collegegeld is niet brutoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach, als je na 6 jaar bent afgestudeerd, verdien je dat geld in een halve maand werken.
Mja... maar dat komt omdat die 1600 euro een gemiddelde over 4 jaar is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nog erger is het wanneer je straks die 1600 euro moet dokken terwijl je het hele jaar STAGE loopt, en dus eigenlijk amper/niet op school bent...
Tja...
Ons Nederlanders maakt dan ook een nationale sport van zeuren, zeiken en klagen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:28 schreef Public_NME het volgende:
Ik snap sowieso niet wat de meesten hier lopen te zaniken, net of die ¤1600 kostendekkend is(er moet alleen maar geld bij, we zijn gewoon verwend en lopen nog te zeiken)
5 weekjes vakantiewerk natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:01 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ben toch wel van plan wat meer te gaan verdienen als ik later groot ben![]()
5 weken werken voor 1565 euro
Wel in vergelijking met andere jaren of de vmbo, havo en vwo opleidingenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:18 schreef Wheelgunner het volgende:
Onterechte klacht, 1565 is dus écht niet duur voor een heel jaar studeren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |