Nicequote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
commentaar volgt later ooit
tof, Vancouver island? En die met die beren, is dat bij Knight Inlet ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
commentaar volgt later ooit
Eens. Al lijkt het me ook mooi waar Irrem nu zit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 07:51 schreef WooZ het volgende:
dank u
Als je maar zorgt dat je eerst naar de westkust gaat
Oost en west, wereld van verschil. Het heeft elk z'n mooie kant.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Eens. Al lijkt het me ook mooi waar Irrem nu zit.
Ja het is leuk om gezien te hebben. Een paar uurtjes blijven is ook echt lang genoeg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Irrem het volgende:
Mensen hadden me al gewaarshuwd maar wat een pretpark is dat Niagara Falls zeg![]()
1 keer gezien en waarschijnlijk ook voor de laatste keer.
Had ik dat van tevoren geweten dan had ik snel even een tussenstop in Niagara Falls gemaakt en weer doorgereden Gelukkig nog maar 1 nachtje van totaal 2 nachten. Als ik een kermis wil zien dan blijf ik wel in NL en ga naar Tilburg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:02 schreef tevebe het volgende:
[..]
Een paar uurtjes blijven is ook echt lang genoeg.
Nee deze heb ik gevonden. Mijn zelfgemaakte foto's staan in deel 2 volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:37 schreef Irrem het volgende:
Ik vraag me toch echt af of je die foto's nou zelf heb gemaakt of niet.
Fantastische foto's
Je zou de puntentest kunnen doen. Je moet (volgens mij) minimaal 67 punten halen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:34 schreef klaasdj het volgende:
Hoe makkelijk kom je Canada in tegenwoordig, stel je hebt een HBO(in mijn geval dan journalistiek) je spreekt voeibaartjes engels, en je wilt daar ervaring opdoen...en je wilt er graag een verblijfsvergunning voor de langere termijn(evt paspoort)
idd 67 punten, maar vaak zijn die puntentests een beetje nattevinger werk.. of is er een "de puntentest"?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Je zou de puntentest kunnen doen. Je moet (volgens mij) minimaal 67 punten halen.
Hoe het precies gaat weet ik niet. Als je specifieke vragen hebt over emigratie zou je even op http://canadabb.org moeten kijken. Is een Nederlands forum voor mensen die willen emigreren en voor mensen die geemigreerd zijn naar Canada.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef klaasdj het volgende:
[..]
idd 67 punten, maar vaak zijn die puntentests een beetje nattevinger werk.. of is er een "de puntentest"?
mmm ik meld me meteen aan, thanksquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:11 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hoe het precies gaat weet ik niet. Als je specifieke vragen hebt over emigratie zou je even op http://canadabb.org moeten kijken. Is een Nederlands forum voor mensen die willen emigreren en voor mensen die geemigreerd zijn naar Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |