Ik heb denk nog wel, maar kom niet eerder dan zondag op zolder denkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:01 schreef robbie_G het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar orginele thunderdome cassette bandjes met de orginele hoesjes. Ik ben een thunderdome verzamelaar en heb bijna alle cd's op een aantal megamixes na en de singels moet ik ook nog.
Heb je nog thunderdome cassette bandjes liggen of meamixes cd's of thunderdome singels die je wel wilt verkopen, laat het me dan even weten.
(ik zoek ook nog de id&t merchandise singles en de thunderdome dozen/boxes)
Dat zou mooi zijn! Daar maak je me erg blij mee!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:36 schreef rosaatje het volgende:
Jeetje dat is (gelukkig) lang geleden![]()
Ik heb nog cassettebandjes geloof ik...Moet ik echt even goed zoeken, als ik ze vind mag je ze zo hebben (tegen verzendkosten uiteraard)
Flyers zijn ook zeker welkom! daar ben ik nog niet mee begonnen, maar die horen er wel bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:21 schreef Dreetje74 het volgende:
ik loop me nu rot te zoeken naar m,n flyers...vanaf de eerste editie...of heb je die al?
Als je nou gewoon je PM checked..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:03 schreef robbie_G het volgende:
helemaal niemand?
Update: nog niets gevonden, echter moet ik dan bekennen dat ik ook nog niet veel tijd heb gehad om heel hard te zoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:23 schreef robbie_G het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn! Daar maak je me erg blij mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |