Wie dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat hij er niet tussen hoort. Er zitten maar 3 knapperds tussen.
Die Sanjay kwam ik in Amsterdam tegen zaterdag. Paar keer mee gechat op gay.nl. Mwa.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
Mijn god wat een lelijke finalisten van de Mr Gay verkiezing dit jaaren ik overdrijf niet
![]()
Oh en mijn kapper staat ook in de finale, Sanjaydat hij in de finale staat
![]()
http://www.gay.nl/article/12781//Mister_Gay_Netherlands_2008!
Dan ga ik voor Daniel![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef BitterBal88 het volgende:
Colin en Fabian poseren echt raar. Dennis trouwens ook.
Ik zou voor je kapper, Sanjay gaan.
Riem ofzo,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft die Jeffrey in godesnaam om z'n middel?
Ik ken hem via via niet echt kennen omg die Sanjay is best wel lekker op de foto's in het echt een super nicht, ik vind alleen Fabian aantrekkelijkste finalist.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:14 schreef MisterO het volgende:
Mijn god wat een lelijke finalisten van de Mr Gay verkiezing dit jaaren ik overdrijf niet
![]()
Oh en mijn kapper staat ook in de finale, Sanjaydat hij in de finale staat
![]()
http://www.gay.nl/article/12781//Mister_Gay_Netherlands_2008!
Dan ga ik voor Daniel![]()
OMG Tim die is volgens mij die jongen van Pann weet je nogquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat meen je nietok, ieder zn eigen smaak natuurlijk.
Paul, Daniel en Fabian zijn aantrekkelijk. De rest, vooral Dennisvind ik helemaal niks.
Neh. licht me ff in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG Tim die is volgens mij die jongen van Pann weet je nog.
zie pm ik weet niet of het hem isquote:
Ik vond die foto's die hij op z'n profiel had staan anders wel iets hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:33 schreef MisterO het volgende:
Sanjay is in het echt totaal niet mooi. Volgens mij zijn de foto's van hem ook zwaar gephotoshopt.
ik heb hem irl tijdens een Turks homo feest in Amsterdam tegengelopen vond hem stukken minder utizien in het echt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die foto's die hij op z'n profiel had staan anders wel iets hebben.
Niet standaard mooi, wel... ja.... iets hebben.
Dat bedoel ik dus. niemand is Like whoaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeffrey ziet dr beter uit op z'n 'eigen' foto.
Paul, Tim, Jeffrey en Fabian zijn wel okay. Niet echt whoa ofzo.
M is terug op gay.nl heb hem ook een bericht gestuurd hoer je bent weer op gay.nlquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:36 schreef BitterBal88 het volgende:
Waar staan al hun orginele profielen dan?
Ik wou al zegge, Steef was best schattigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
grappig dat een maat van me in de finale zit. Behalve daniel en fabian vind ik het weinig soeps, maar alles beter dan vorig jaar (behalve stefan dan..)
Wie is je maat danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:44 schreef Jerruh het volgende:
grappig dat een maat van me in de finale zit. Behalve daniel en fabian vind ik het weinig soeps, maar alles beter dan vorig jaar (behalve stefan dan..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |