Wie ik wat gun en waarom is nog altijd mijn eigen beslissing hequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het is dan wel weer nauw verband aan het kerkenlatijn
waterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had voor het slapen gaan ook eerrst flink water moeten drinken
Dat hebben toch alleen vrouwen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Waardoor je om 5 uur moet wakker word omdat je heel nodig naar de WC moet?
je speelt gewoon graag met hemquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie ik wat gun en waarom is nog altijd mijn eigen beslissing he
Doe ik dat dan?quote:
Hij is VET hequote:
Heb hem nu keihard opstaanquote:
het glas gewoon op je nachtkastje zetten en niet helemaal leeg drinken helpt dan weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:55 schreef Nuno_G het volgende:
waterGewwon een glas nemen wat je het laatste gedronken hebt de avond ervoor als je dat nog weet
ja vertel doe je dat danquote:
Dit vind ik dus zo belachelijk.. only in Nederland. Die Rotterammer verdedigde zichzelf, helemaal geen straf!quote:Een 58-jarige Rotterdammer is deze week aangehouden op verdenking van het doodsteken van een inbreker. Hij zou op 23 juni de inbreker hebben betrapt in zijn woning aan de Voorde en hem tijdens een vechtpartij hebben neergestoken. De 55-jarige inbreker, die na het incident gevlucht was, overleed op 2 juli aan zijn verwoningen in een ziekenhuis.
In eerste instantie wist de politie niet waar de man was neergestoken. Hij zakte op 24 juni ineen bij metrostation Leuvehaven. Naar eigen zeggen was hij neergestoken bij een pinautomaat. Pas na zijn overlijden, ontdekte de politie dat dit verhaal niet klopte en werd een vervolgonderzoek ingesteld. De overleden man is een bekende van de politie met betrekking tot het gebruik van verdovende middelen
De politie kwam de verdachte op het spoor omdat die aangifte had gedaan van de inbraak.
godzijdank! ik dacht al dat je naar de verkeerde kant bent overgegaanquote:
je gaat gewoon voor 2e zakje en nathan rel zorgen maar dan jij en Nuno als hoofdrolspelers!quote:
Ik doelde met girl meer op 'nicht', maar dat klopt eigenlijk ook niet.. Ik val alleen op die stomme, moeilijke, eigenwijze mannelijke jongens.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
godzijdank! ik dacht al dat je naar de verkeerde kant bent overgegaan.
nu nog iemand zoeken die er ook blijft slapen en de volgende ochtend voor 10.00 uur alweer verslag maakt op Fokquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je gaat gewoon voor 2e zakje en nathan rel zorgen maar dan jij en Nuno als hoofdrolspelers!
maar de lekkerste vruchten groeien dan ook boven de afgrondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik doelde met girl meer op 'nicht', maar dat klopt eigenlijk ook niet.. Ik val alleen op die stomme, moeilijke, eigenwijze mannelijke jongens.
Er stond eerst "geil maken" i.p.v. "spelen met"quote:
Cairon gaat toch ook heenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog iemand zoeken die er ook blijft slapen en de volgende ochtend voor 10.00 uur alweer verslag maakt op Fok
Wat hem er uiteraard niet zal van weerhouden om er een verhaaltje over te schrijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die gaat natuurlijk thuis slapen en niet in de slettenflat
Nu niet ie nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Semisane het volgende:
Heb ik trouwens al mijn avontuur van vandaag vertelt?
Ik verveelde me en was moe, dus ging ik het nietjes-apparaat van mijn buurcollega uit elkaar slopen en nu mis ik 1 springveertje om het apparaat weer werkende te krijgen.![]()
Mijn leven is zo boeiend.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er stond eerst "geil maken" i.p.v. "spelen met"
Daarop vroeg ik of ik dat deed
Hey, al het andere gaat ook al via PM, dus waarom dit niet he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en de bedoeling was dat ik daarop antwoorde
daar hadden we het al eens over gehad toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook maandag trouwens. Eff serieus 8 jaar zonder helemaal niks?
mijn leven ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Semisane het volgende:
Ik verveelde me en was moe, dus ging ik het nietjes-apparaat van mijn buurcollega uit elkaar slopen en nu mis ik 1 springveertje om het apparaat weer werkende te krijgen.![]()
Daar komt gewoon de taal van de liefde voor in de plaats.quote:
niet zo schrikken want hij schrijft toch niet dat hij ook stopt met het PM'en in het portugees/spaansquote:
Maar jij gaat dan wel weer boeiende vakanties tegemoed ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:27 schreef Semisane het volgende:
Het is een nietus geworden.quote:
Nou, we moeten nog ff gaan zitten ervoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan wel weer boeiende vakanties tegemoed ?
had je nog wat aan mijn spam gehad ?
Vervelen, maar dat wist je vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve.... van de 18 mensen zijn er echt maar 4 aanwezig deze middag!
Wat DOE ik hier nog?! (buiten Fokken dan)
en zodra die anderen maar die illusie voor waar aannamen is de missie al geslaagd ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou, we moeten nog ff gaan zitten ervoor.We zijn druk bezig geweest net te doen alsof we een sociaal leven hadden.
Tuurlijk...schone schijn is een groot goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zodra die anderen maar die illusie voor waar aannamen is de missie al geslaagd ?
Je vliegt toch niet vanuit Nederland? Met die dikke 'ecotax'.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
jaaaaa, we hebben zojuist de vliegreis naar barca geboekt
Tickets voor niks, maar dan alleen de belastingen en bagagetoeslag en zo.
der zijn er hier ook niet veel, maar dat komt omdat ik de meeste eruit gegooid hebquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve.... van de 18 mensen zijn er echt maar 4 aanwezig deze middag!
Wat DOE ik hier nog?! (buiten Fokken dan)
jawel. vanuit Eindhoven.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Je vliegt toch niet vanuit Nederland? Met die dikke 'ecotax'.
ik gok erop dat hij om bij een vliegveld over de grens te komen neer dan 11 euro aan vliegtax kwijt isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:03 schreef BitterBal88 het volgende:
[..]
Is het zoveel moeite om de grens over te gaan?
Claro as MPs irão para aquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet zo schrikken want hij schrijft toch niet dat hij ook stopt met het PM'en in het portugees/spaans
Het zou goedkoper moeten zijn dan via Schipholquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |