Héééé, daar ben je weer, had je niks meer over Brechtje te bitchen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent toch veels te oud om ongesteld te zijn of ben ik nu gek
Waaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:12 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Yvonne is elke dag van maand rood.
Niet om het een of ander hoor, maar als je goed aan de slierken en bonken bent heb je aan zo'n postzegellapje echt nietsquote:
Eens moet de eerste keer zijn hèquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat?
Nee, echt?!
Nou, díe heb ik nou nog nooit gehoord zeg.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar als je goed aan de slierken en bonken bent heb je aan zo'n postzegellapje echt niets
Mooi, is er vandaag nog íets geluktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:16 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn hè
[..]Tijd om dit topic te verlaten. Deze uitspraken zijn nog erger als de reclames erover. In ieder geval geen erectie voor mij meer vandaag
Dat hadden ze beter op Talpa kunnen uitzenden. Die zender is nogal van de extremenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
'Help, mijn man kan niet autorijden!'
Ik help RTL Nederland graag.
* insert Bavaria reclamequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef yvonne het volgende:
En dan vinden het vrouwen het gek dat mannen steeds vrouwelijkers worden en steeds onzekerder worden.
Ik wil terug naar:
Man van het Jaar:
Met als categoriëen
Hoera, m'n vent is een Neanderthaler
De man die NIET meebevalt en zwangerd
De Weekend-vleessnijder
De NIET IKEA-willekeurige-woonboulevard-meedenkerd-met- de-kleur-van-de-gordijnen-gaanderd
Dat wordt een regelrechte hit.
Wacht maar Fiets, ook jij bent/wordt de lul.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:19 schreef wolferl het volgende:
Mannen werken 40 uur in de week voor hun gezin, waar een gemiddeld wijf overdag de kinderen naar de speelzaal schopt gaat zij overdag winkelen, chatten met pubertjes en op de koffie bij vriendin(nen).
Dáár zouden heel wat vrouwen van opknappenquote:
Dus jij hoort liever termen als "Pis enzo wat zomaar je kut uit druppelt" en "Geen last meer van kutstank" ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:58 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder manonvriendelijk.
Termen als "onvrijwillig vochtverlies" en "vaginale geurtjes neutraliseren" toen bij mij bijna spontaan een braakreactie opwekken. Vooral omdat het dan zo "politiek correct" gebracht wordt.
Dat deed me weer denken aan dit topic.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus jij hoort liever termen als "Pis enzo wat zomaar je kut uit druppelt" en "Geen last meer van kutstank" ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat deed me weer denken aan dit topic.
Lactacyd, voor een fris kutje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |