abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60184303
Ga es terug naar school.
PC staat voor Personal Computer ofwel Persoonlijke Computer.
Dat staat dus volledig los van Besturingssysteem of hardware fabrikant.

Klacht: Mac gebruikers die zich boven anderen denken te zetten door te ontkennen dat hun mac ook een PC is.
Klacht 2: Iphone
Klacht 3: Windows Vista
pi_60184321
Wat erg.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:05:14 #3
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_60184332
Klopt. Mac is een vreetschuur, geen pc.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_60184343
MAC is geen PC
U MAD?
pi_60184348
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:04 schreef El_Rolando het volgende:
Wat erg.
Het staat ook achterlijk.
Mag ik even op je PC? Ik heb geen pc ik heb een mac! *boos kijkt*

pi_60184362
TS bedoelt waarschijnlijk:

MAC is geen KFC

A.u.b. even aanpassen in de OP en TT Mods !
U MAD?
pi_60184370
Ah eens kijken hoe lang dit gaat duren, het is tenslotte weer vrijdag-Mac-vs-Windows-vs-Linux-reldag

Verder terechte klacht. Mac, overgewaardeerde belemmerend stuk hardware (en ja, ik spreek uit ervaring).
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:08:47 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_60184424
quote:
Macintosh, currently often called Mac, is a brand name which covers several lines of personal computers designed, developed, and marketed by Apple Inc. The original Macintosh was released on January 24, 1984; it was the first commercially successful personal computer to feature a mouse and a graphical user interface (GUI) rather than a command line interface.

http://en.wikipedia.org/wiki/Macintosh
/thread
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_60184493
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef wise het volgende:

[..]

/thread
Mooi, opgeslotje!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:13:42 #10
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60184546
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:06 schreef BobbyB het volgende:
Mac, overgewaardeerde belemmerend stuk hardware (en ja, ik spreek uit ervaring).
Dat belemmerend snap ik echt niet, of je kunt er niet mee omgaan natuurlijk. En ik spreek ook uit ervaring.
heb overigens beiden, een Windows PC en een MAC. Beiden bevallen erg goed.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:16:45 #11
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_60184641
Of het nou correct is of niet, het is wel makkelijk om het een Mac te noemen en het ander PC.
pi_60184654
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat belemmerend snap ik echt niet, of je kunt er niet mee omgaan natuurlijk. En ik spreek ook uit ervaring.
Flamebait

Wat boeit het nou wie wat used.
Mensen die beweren dat MAC geen PC is maar 1 of andere superduper ding uit een ander universum zijn dof. En daar is dit topic voor.
pi_60184698
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Voor gewoon werken (als in video bewerken, photoshoppen etc) is het prima, maar als je net iets meer wilt (bijv een spelletje spelen) dan ben je gewoon de lul. Maar goed, dat is gewoon mijn ervaring. Vind Windows gewoon prettiger werken.
pi_60184742
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Flamebait

Mensen die beweren dat MAC geen PC is maar 1 of andere superduper ding uit een ander universum zijn dof. En daar is dit topic voor.
Ik kan me wel vinden in wat Janus zegt.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef JanusAnus het volgende:
Of het nou correct is of niet, het is wel makkelijk om het een Mac te noemen en het ander PC.
Dan heb je tenminste duidelijk onderscheid.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:21:27 #15
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_60184756
Voor zover ik weet moet men aan een aantal criteria voldoen om zijn computer een PC te mogen noemen. En BIOS is een van die criteria en daar doet Apple dus niet aan
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:22:28 #16
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60184784
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Flamebait

Flamebait?
Nou, dan ben je ook niet veel gewend geloof ik.

Ik snap gewoon het belemmerende aan de MAC niet, misschien kun je dat wat toelichten?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60184823
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Flamebait?
Nou, dan ben je ook niet veel gewend geloof ik.

Ik snap gewoon het belemmerende aan de MAC niet, misschien kun je dat wat toelichten?
Don't look at me, ik riep dat niet.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:34:01 #18
109577 2609
Paris (L)
pi_60185067
mac wtf is dat :S
pi_60185084
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60185155
dubbel
pi_60185166
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor zover ik weet moet men aan een aantal criteria voldoen om zijn computer een PC te mogen noemen. En BIOS is een van die criteria en daar doet Apple dus niet aan
De enige criteria waar een PC aan moet doet is dat iemand hem gebruikt voor alledaagse taken als interpret mail en dat soort zaken.
pi_60185205
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:16 schreef JanusAnus het volgende:
Waarom het is toch helemaal niet relevant?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:44:02 #23
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_60185347
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:38 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom het is toch helemaal niet relevant?
Stel je voor je wilt iets zeggen over de verschillen tussen een windows computer en een computer met mac os erop. Dan kan je dat wel iedere keer gaan omschrijven, maar dan komt het gewoon goed uit om een onderscheid te maken tussen Macs en PC's, ook al is dat niet helemaal correct.
pi_60185371
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef McKillem het volgende:

[..]

De enige criteria waar een PC aan moet doet is dat iemand hem gebruikt voor alledaagse taken als interpret mail en dat soort zaken.
Wat de neuk is interpret mail nu weer voor iets?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60185411
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Een systeem zonder BIOS is geen persoonlijke berekenmachine? Wat in godsnaam doet het hebben van wel of geen BIOS af aan het feit of het een Personal Computer is.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:22 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals ik al zei, dat is gewoon mijn ervaring. Ik voel me met een mac op 1 of andere manier niet zo vrij als op een WindowsPC (personaliseren, allerlei opensource tooltjes die ik veel gebruik, games, meer aanbod qua software) maar ja dat kan ook komen omdat ik al jaren met een Windows PC werk en pas 1 jaar met een Mac.
Maar nogmaals, is gewoon mijn ervaring. Mac heeft ook zeker wel z'n voordelen tov een Windows PC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')