Dunno, ik zou de reviews maar afwachten.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
hey PP (voor de derde keer) ik zit erover te denken om ooit zo'n apparaatje te bestellen, wat denk jij hiervan?
http://www.openpandora.org/index.php
[ afbeelding ]
Het is een linux machientje die speciaal gemaakt is voor het runnen van emulator software t/m PS1 (met wifi, bluetooth, en usb poort, en dus met opensoftware)
mss doe ik dat welquote:Op donderdag 4 september 2008 09:14 schreef PP. het volgende:
[..]
Dunno, ik zou de reviews maar afwachten.
Same problem over here...quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar dat ik tot minimaal 8h op je werk zit.
Tijd van het jaar zeg ik je!quote:
mja, ik heb de samples wel door elkaar getyft, dus echt zinvol is anders, het andere experiment daarentegen gaat nog wel goedquote:
Gewoon achteraf de volgorde bedenken (balletje balletje experimenten noemen ze datquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
mja, ik heb de samples wel door elkaar getyft, dus echt zinvol is anders, het andere experiment daarentegen gaat nog wel goed
misschien wel leuk om daar als oldbie die niemand kent te komenquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:17 schreef Trashcanman het volgende:
jahon... ehm BB zit over het volgende te te denken....
Hahahahahahahah, BB kan er niet mee omgaan!1112231$@!vierquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
de kater komt later jammer dat het al later is
na een bollejte gegeten hebbende wel weer inmiddelsquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:50 schreef Trashcanman het volgende:![]()
[..]
Hahahahahahahah, BB kan er niet mee omgaan!1112231$@!vier
Niet weer gaan paalkotsen/slapen dan hè.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
misschien wel leuk om daar als oldbie die niemand kent te komen
waarom nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:38 schreef PP. het volgende:
[..]
Niet weer gaan paalkotsen/slapen dan hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |