Zo'n ding heb ik thuis ook liggen, al ligt de ontvanger op 2cm van het toetsenbord en heb je net splinternieuwe batterijen, nog doet 'ie het niet... Gewoon heel hard tegen de muur gooien, normaal toetsenbord pakken, dat werkt het beste.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
Stiekem is het dan gewoon zijn telefoooplader ofzo.
ps: zit echt op een klote draadloos toetsenbord hier bij min vriendin. Ik typ digen die gewoon nooit verschijnen zonder er niet eerst 6x keihard op te rammen.
Hey HIM, we willen ook op zolder wat gaan opnemen binnenkort... is het verstandig een tweedehands SM57 te scoren voor de gitaren, of kan je dan beter voor iets meer een nieuwe kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
ONZE EERSTE SINGLE IS UIT!!!!
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
DE mic is een Royer 121...... maar daar heb ik wel een jaar voor moeten sparen......quote:Op maandag 21 juli 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dat is nog wel steeds dé mic daarvoor, ofniet?
Niet bepaald mijn muzieksmaak, maar de mix zelf klinkt zeer primaquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
Dan maar een Sm57quote:Op maandag 21 juli 2008 16:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
DE mic is een Royer 121...... maar daar heb ik wel een jaar voor moeten sparen......
Klinkt goed man! Lekkere gitaar licks,... en mooie zangstemquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
Whehequote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik thuis ook liggen, al ligt de ontvanger op 2cm van het toetsenbord en heb je net splinternieuwe batterijen, nog doet 'ie het niet... Gewoon heel hard tegen de muur gooien, normaal toetsenbord pakken, dat werkt het beste.
Wat ongeloofelijk vet! Vette muziek en het klinkt in mijn oor erg professioneel. Komt er een album?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
vet! klinkt wel beetje rory gallagher op een of andere manier!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
Klinkt goed, niet helemaal mijn smaak maar daar kunnen jullie ook niets aan doenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
Oja brada ik heb vanmiddag even voor je gekeken en die muziekwinkel zit direct bovenaan de trap achter de Rabobank in het centrum (maar op maandag is 'ie op slot)quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet helemaal mijn smaak maar daar kunnen jullie ook niets aan doen
Classic rockquote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
Klinkt super! Het kan zo op Arrow!(waar ik niet mee wil zeggen dat ik het ouwe lullen rock vind
). Goed werk!
Je kunt ze ook gewoon kopen hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:03 schreef Goover het volgende:![]()
Ik sluit een adapter aan op mijn effect pedaaltje, en hij is ineens bagger. Miss even een filtertje bouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |