Niet bepaald mijn muzieksmaak, maar de mix zelf klinkt zeer primaquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
ONZE EERSTE SINGLE IS UIT!!!!
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
Dan maar een Sm57quote:Op maandag 21 juli 2008 16:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
DE mic is een Royer 121...... maar daar heb ik wel een jaar voor moeten sparen......
Klinkt goed man! Lekkere gitaar licks,... en mooie zangstemquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
Whehequote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik thuis ook liggen, al ligt de ontvanger op 2cm van het toetsenbord en heb je net splinternieuwe batterijen, nog doet 'ie het niet... Gewoon heel hard tegen de muur gooien, normaal toetsenbord pakken, dat werkt het beste.
Wat ongeloofelijk vet! Vette muziek en het klinkt in mijn oor erg professioneel. Komt er een album?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
vet! klinkt wel beetje rory gallagher op een of andere manier!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
Klinkt goed, niet helemaal mijn smaak maar daar kunnen jullie ook niets aan doenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
Oja brada ik heb vanmiddag even voor je gekeken en die muziekwinkel zit direct bovenaan de trap achter de Rabobank in het centrum (maar op maandag is 'ie op slot)quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet helemaal mijn smaak maar daar kunnen jullie ook niets aan doen
Classic rockquote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
Klinkt super! Het kan zo op Arrow!(waar ik niet mee wil zeggen dat ik het ouwe lullen rock vind
). Goed werk!
Je kunt ze ook gewoon kopen hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:03 schreef Goover het volgende:![]()
Ik sluit een adapter aan op mijn effect pedaaltje, en hij is ineens bagger. Miss even een filtertje bouwen..
quote:
Klinkt nice. Alleen de hihat en de crash vind ik niet zo heel mooi, maar dan wel in mierenneuk-modus.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
Ik heb volgens mij al een stuk of 10 keer gezegd dat ik niet kwam, aangezien ik dan op Solar zit, maar niemand wil mij in het lijstje met afvalligen zettenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Whehe.
Ik moest gewoon aan de andere kant van de tafel gaan zitten, zei mijn vriendin..
Hey, kom jij nou wel of niet op de meet? Je staat niet op de lijst..
Klinkt echt vet man!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
KLIK KLIK KLIK!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |