Ja, dat meende ik eerst ook, maar kan hem niet meer vindenquote:Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Moozze het volgende:
Doen ze dat niet bij die site van jou? ik denk dat je dan uit het buitenland moet halen...
http://www.buildyourownclone.com/wah.html
duitse degelijkheid he?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Mooi om te horen dat hij zo goed terecht is gekomen Ares![]()
Ben blij dat je er wat mee kan
Mocht er ooit wat mee zijn, dan zeg je het maar. Al denk ik dat het wel meevalt, ding is fucking degelijk.
Oh, heb ik voor de verandering dus iemand geholpen?quote:Op maandag 21 juli 2008 01:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat meende ik eerst ook, maar kan hem niet meer vinden
En BYOC heeft ze inderdaad, maar die verkopen de enclosures weer niet los, alleen als compleet pakket...
Zal hem toch worden denk ik...
Showquote:Op maandag 21 juli 2008 13:19 schreef Aresdreams het volgende:
waarvoor heeft dean die behuizing nodig eigenlijk?
Graag gedaanquote:
Precies, gewoon wat kabels erin, net echtquote:Op maandag 21 juli 2008 13:22 schreef brother52 het volgende:
Waarschijnlijk om op het podium te zetten zodat het net lijkt dat hij effecten gebruikt.
Gewoon je hele pedalboard van lege pedalen voorzienquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies, gewoon wat kabels erin, net echt
Tijd voor nieuwe batterijenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
Stiekem is het dan gewoon zijn telefoooplader ofzo.
ps: zit echt op een klote draadloos toetsenbord hier bij min vriendin. Ik typ digen die gewoon nooit verschijnen zonder er niet eerst 6x keihard op te rammen.
pss: zin in de meeting!.
Dan moet je er niet naast trappen, gelijk je telefoon aan gortquote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ookquote:pss: zin in de meeting!.
Ik ookquote:Op maandag 21 juli 2008 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naast trappen, gelijk je telefoon aan gort
[..]
Ik ook
Zo'n ding heb ik thuis ook liggen, al ligt de ontvanger op 2cm van het toetsenbord en heb je net splinternieuwe batterijen, nog doet 'ie het niet... Gewoon heel hard tegen de muur gooien, normaal toetsenbord pakken, dat werkt het beste.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
ps: zit echt op een klote draadloos toetsenbord hier bij min vriendin. Ik typ digen die gewoon nooit verschijnen zonder er niet eerst 6x keihard op te rammen.
Hey HIM, we willen ook op zolder wat gaan opnemen binnenkort... is het verstandig een tweedehands SM57 te scoren voor de gitaren, of kan je dan beter voor iets meer een nieuwe kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
ONZE EERSTE SINGLE IS UIT!!!!
KLIK KLIK KLIK!!
alles ingespeeld en afgemixt in mn slaapkamerstudio dus ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!!!
DE mic is een Royer 121...... maar daar heb ik wel een jaar voor moeten sparen......quote:Op maandag 21 juli 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dat is nog wel steeds dé mic daarvoor, ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |