Bad Religionquote:
9 aug... heb er zin inquote:Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik ben terug van vakantie!.
Prachtig weer gehad, een hele week zitten jammen en luieren (nog toffe dingen verzonnen ook). We zijn daar naar een folkfestival geweest (bloedheet) en ook weer inspiratie opgedaan. Nog 2 mensen daar in Frankrijk van onze CD voorzien zelfs
.
En toen ik thuiskwam lag daar een Kramtriedshirt op mij te wachten..
Ik ben klaar voor de meet..
quote:
Beterquote:Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik ben terug van vakantie!.
Prachtig weer gehad, een hele week zitten jammen en luieren (nog toffe dingen verzonnen ook). We zijn daar naar een folkfestival geweest (bloedheet) en ook weer inspiratie opgedaan. Nog 2 mensen daar in Frankrijk van onze CD voorzien zelfs
.
En toen ik thuiskwam lag daar een Kramtriedshirt op mij te wachten..
Ik ben klaar voor de meet..
Ja, ik heb nu een standaard experimenteer printje mee besteld. Daar kan ik iig mee overweg. Maar ik heb verder nog nooit ge-etst, wel een layout gemaakt maar die werd dan mooi naar een producent verstuurdquote:Op zondag 20 juli 2008 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
Print frezen
Doe anders eerst een experimenteer print, en als het werkt kan je een superstrak schemaatje en layout tekenen
wat voor mate?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, ik ook niet helaas... moet binnenkort weer eens even UltiMate 'aanschaffen'. En dan er weer mee leren omgaan.. té lang geleden
ik heb het gewoon op zo'n prntje gemaakt waar je stukjes uit moet boren... ging goed en scheelt hoop werk met etsen enzo. ik heb eventueel nog wel een mooie duidelijke handleiding voor je, wel in het frans helaasquote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een standaard experimenteer printje mee besteld. Daar kan ik iig mee overweg. Maar ik heb verder nog nooit ge-etst, wel een layout gemaakt maar die werd dan mooi naar een producent verstuurd. En ik heb niet eens software daar voor nu
en uit de bodem van mijn hart: BEDANKT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |