Meestal zijn het lelijke kerelsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om met vrouwen in contact te komen dan de hele tijd maar gitaren te kopen hoor.
Volgens mij is Dragonaut juist een nummer van Sleep. Je kent "The Dopesmoker" toch wel?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Goddomme dat lijkt Ed van Southpark wel met z'n elektrische stemmetje. Veel whiskey en rokertjes waarschijnlijk.
Gave filmpjes, vooral dat Dragonaut riffje. High On Fire rockt de pan uit! Altijd die terugkomende Bes A E he, rockt gelijk.
Klinkt idd lekker smerigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Voor Goover; m'n Little Big Muff van Electro Harmonix test:
Click here to listen Electro-Harmonix-Little-Big-Muff-Test
Nog vrij lastig om in combinatie met m'n Toneport daar een werkbaar geluid uit te krijgen
Het klinkt iig lekker smerig (waar ik heb ook voor gekocht heb)
ik hoop dan wel dat die mannen een broek aan doen :pquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat een vette outfit/gitaar combiZoiets moet er ook voor mannen zijn.,........instant glam rock!
guitarcenterquote:
ik heb er lekker eenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt idd lekker smerig
Ik heb gister weer eens filmpjes zitten kijken van een fuzz factory, hoe vaker ik ze kijk hoe liever ik er ook een wil hebben. Maar misschien moet ik eerst gitaar gaan leren spelen
Toen ik op Google zocht vond ik niet zo snel iets...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik heb er lekker een![]()
/ edit
ik zie op je fotoboek dat je electrotechniek doet! ik heb me fuzz factory ook zelf gemaakt, voor kleine 30 euro aan onderdelen kun je het zo zelf in elkaar solderen, is best makkelijk te doen. moet je maar ff zoeken op een schema er naar op google
Meer op aanvraagquote:
Wat voor hoofd?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:31 schreef ibaneX het volgende:
Alsof ik jou 8bit hoofd wil zien [ afbeelding ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 | ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,,,,,,,,,:::,'### ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,,,,,,,,,,,,,;@## ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,,,,,,,,,,,::,,,,,,,,,,,,,,,,,::::,;@## ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::### ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::@## ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::### :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;### ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::### :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;### :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;### ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;'### ::::::::::::::::::::::::::::::::::::;;;;;;:;::::::::::::::::::::::::::::;+### ;;;;:;;::::::::::::::::::::::::::;'+++++#++';;:::::::::::::::::::::::::;;#### ;;;;;;;;;;::::::::::::::::::;;;'+#########++++';:::::::::::::::::::::::;+@### ;;;;;;;;;;;;::;;:::::::::::;'++##############+++';:::::::::::::::::::::'##### ;;;;;;;;;;;;;;;;;::::::;;:'++#################++++;:::::::::::::::::::;###### ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:;:;;;'+####################++++';:::::::::::::::::+###### ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;+######++++############+++++':;;;;;;;;;:::::;;######+ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;+#####++++++++##########++++++';;;;;;;;;;;;;;:;+++#### ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;'#####+++++++++++++++###+++++++'':;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;'#####+++++++++++++++++++++++++++';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;+#####++++++++++++++++++++++++''++';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ''''';;;;;;;;;;;;;;;'#####+++++++++++++++++++++++++';;+'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ''''''';;;;;;;;;;;;;######++++++++++++++++++++++++++':++';;'';'''''';;;;';;'' '''''''''''''';;;;''######++++++++++++++++''''++++++';'+'';'''''''''''''''''' '''''''''''''''''''+######+++++++++++++++''+++++++++';;++';'';''''''''''''''' +++++''''''''''''''+#####++++++++++++++++++++++++++++';+++;'+''++++++++++++++ ++++++++'++++++'++'######++++++++++++++++++++++++++++';+++'+#+############### ++++++++'+'''''''''######++++++++++++''++''+'''++++++''+'+++################# +++'+'''''';;;;;;;'######+++++#######+'+'+'''++++++++''''++'################# ''''+'''';;;;;;;;;'@#####++++########++'''''++#####++''++++'################# '''''';'';;;;;;;;;'@#####+++##++++##+++''''+##+#####+'''++++################# '''''';'';;;;;;;;;;######+++++++++++++++''++++++++++#+''++++################# '''''';;;;;;;;;;;;;######++++++++++++++++'+++++'+'++++'+++++################# '''''';'''';;;;;;;'##@##+++++++++++++++++'+++++++++''+''++++################# '''''';';''';;;;;;+####++++++++++++++++++'++++++++++++''+++#+################ ''''''''''';;;;;;;##@@#++++++#######++++''++++++++++''''+++################## ''''''';'''';;;;;;+##@#++++++###@#++#++++'++++###+++'''''+';################# ''''''''''''';;;;'#####++++++++++#++++++++++#+###+#++'+''+':################# '''''''''';'';;;;'#####+++++++++++++++++++++++###++++++''+';################# ''''''+''''''';;;'+###+++++++++++++++++++++++++++++++++''+''################# ''''''+''''''';;;'+###++++++++++++++++++++++++++++++++'';+''################# ''''''+''''''';;;'####++++++++++'+++++++++++++++++++++'''+''###############@@ ''''''+''''''';;''+####++++++++'''+++++++++++'+++++++''';+'+##############@@@ ''''''++'''''';;''+####+++++++''''++++++'++'+''''+++++''''''############@@@@@ ''''''++'''''';;;'++##++++++++'''++++++++'''++'''++++'''''';;+#########@@@@@# ''''''++'''';';;;;++##+++++++''++++++##++++++++'''+++''''';;;;'+#####@@@@@### ''''+'+++;'';'';;''####++++++++++++++#++++##+++''++++''''';;;;;;+###@@@@@#### ++++''++#''''';;;;;'+#+++++++++++++++++++++++'+''''++'''';:;;;;;;'#@#@@@##### ###+''++#+''';;;;;;;;#++++++++++++++++++++++++''''++++'';;:;;;;;;'@#@@@###### ++++'+++###''';;;';;;+++++++'++++#+++++++++++++''''+++'''';;;;;;'@#@@@####### '+'''++++#@#+';;;;;;;+##++++'+++#@########+++++''''++''';';;;;;'#@@@@+####### ''''+++++###@+';;;;;;'++++++''+++@###+++####+++'''''++'';##+';;#@@@@@';+##### ''''+++++@#####';;;;;;++++++''+++####++++++++++''''+++'''####+#@@@@#+@#''#### ''''+++++####@##+';;;;++++++''+++++##++++++++++''''+''''+#####@@@@#;;#@@#'+## ''''+++++#########';;;++++++''+++++++++++++++++''''+''''#######@@@;;;;#@@@#+# ''+++++++##########+;;'#+++++'++++++++++++++'+++'''++'';#####@@@@+;;;;'@#@@@# '''++++++############';#+++++++++++++++++++++++'''''+'';####@@@@#;:;;;;+@#@@@ '''++++++#############+#+++++++++++++++++++++++++''++''+####@@@#';;;;;;;+@@#@ '+'++++++################++++++++++++++++++++++++++++';#+##@@@##':;;;;;;;#@#+ '+'++++++################++++++++++++++++++++++++++++';####@@#@#;;;;;;;;;'#@# '++++++++###############++#++++++++++++++++++++++++++';###@@#@##;;;;;;;;:;+#@ +++++++###################++++++#++++++++'++++++++++'''###@@@@#';''';;;;;;:#@ ##############@#############++++##++++++++++++++++++'''##@@@##@#@@@##':;;;;;# ++++++++'''+##@##########+++#++++###+++++++++++++++'';+##@@@@@@#@###@#';;;;:; ###########@+#@#########++#++++++++####+#++++++++++'''#+#@#@@@@@';:;+@+;;;;;; @@##@###@@@@+#@########++++#+##++++++++++++++++++++'';+#@@@@@@##;;;::#@+++++' @@@@@@#@#@@@+#####@####++++++++++++++++++++++++++++'';'#@@#@@@###+;;;##@@#@@@ @#@@@@@@#@##+#######@##++++++#+++++++++++++++++++++'':'#@@@+;'+##@##+##@@#@@# @#@@@@@###@@+#@#######;'+++++++++++++++++++++++++++'';:#@#@';;;;;'#@#@###+;:: @@@@@@@@@#@#+######'..:++++++++++++++++++++++++++++'';:@@@#:;;;;;;;;'#@@#@@+; @#@#@@##@@##'####;.:.:'#++++++++++++++++++++++++++''';.@@##::;;;:;;;;;;'#@@#@ @@##@@@##@@#+##.`,..:;+#++++++''''++++++++++++++'''+''.##@+;;;;;;:;;;;;;;;'+# #@####':,.````....:,''+##++++++''''''''++++++'''''+'';,;@#@#+';;;;;;;:;;;:;;' ##@#,..``:,.,,,,.:':++####+++++'''''''''''''''''+++++:,`####@#+';:;;;;;:;'#@@ #+,,,,....,.`.:::'#;#+#####+++'''''''''''''''''++++++;:`;@#@##@@#'''''+##@@+' ::,...,,..,,,,;;'+#;########++'''''''''''''''''+++++';:. ;'+#@##@#######';:; ,,:,::,,....,;';'##'#########++''''''''''''''+++++++'';. `,:;++,` `:+;;;;; |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |