inde oefenruimte ben ik er een hoop kwijt, thuis heb ik er te veel... maar geen echte goede meer voor opnames...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op de een of andere vreemde manier verdwijnen die bij mij ook altijd, waar ze blijven zou ik echt niet weten
Ik raak die dingen nooit kwijt. Gooi ze na het spelen weer op de versterker, en daar kan ik ze dan volgende keer gewoon weer vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op de een of andere vreemde manier verdwijnen die bij mij ook altijd, waar ze blijven zou ik echt niet weten
Wtf maakt dat nou uit man, gewoon een pakken en rammen met die handelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
inde oefenruimte ben ik er een hoop kwijt, thuis heb ik er te veel... maar geen echte goede meer voor opnames...
haha die had ik nog nieteens gezien.....was op 2 andere dingen aan t lettenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook een leuke touch met dat bijtje, omdat het om een Bumblebee Razorback gaat
Bij mijn weten doe ik dat ook altijd, en tóch presteer ik het om ze kwijt te rakenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik raak die dingen nooit kwijt. Gooi ze na het spelen weer op de versterker, en daar kan ik ze dan volgende keer gewoon weer vinden.
Stryper is er niks bij inderdaad...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat een vette outfit/gitaar combiZoiets moet er ook voor mannen zijn.,........instant glam rock!
Een Deanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef Niara het volgende:
Hey
Eerste keer dat k dit topic zie.. leuk ^^
Zelf klungel ik op een Hello Kitty Squier.. maar daar wil ik het even niet over hebben.
Ik ben op zoek naar een cadeautje voor m'n bassende vriendje. Hij speelt wel een beetje gitaar, wilde een Hagstrom kopen, maar dat zit er even niet in.
Wel wil ik hem iets wat goedkopers geven, maar ik geen idee wat..
Ik weet nie eens welke snaren hij gebruikt, behalve dat ze blauwe uiteindes hebben.. zucht.
Iemand nog tips?
Waar moet ik dan heen.. heb geen zin om kilometers te gaan rijden, en feedback Apeldoorn is redelijk in de buurt. anders kom ik uit op guitar centre in Wierden ofzo.quote:
Niet naar hem luisteren en ik ben jaloers op je hello kitty gitaarquote:
CIPTquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij mijn weten doe ik dat ook altijd, en tóch presteer ik het om ze kwijt te raken
@Ares: welk examen??
Geloof me, dat loont de moeitequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef acidd91 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen.. heb geen zin om kilometers te gaan rijden, en feedback Apeldoorn is redelijk in de buurt. anders kom ik uit op guitar centre in Wierden ofzo.
Shimamura in Sendai, Japan is heel behulpzaam, maar voor de handigheid zou je in NL naar Kees Dee kunnen in Amersfoort... die heeft van alles in huis, degelijk advies en is ook nog eens niet zo heel gek geprijsd.quote:
haha thanks ^^quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:00 schreef Moozze het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren en ik ben jaloers op je hello kitty gitaar
Van Dribbel moeten we eerst vragen wat voor muziek er mee gemaakt gaat worden en wat de prijsklasse is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |