daarvoor is er ene ruwe mix meegegeven om vervolgens daar kritiek op te leveren om dan weer een betere mix er uit te krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op onze eerste demo zit er gemiddeld 20 uur per track in. Voor mastering ben je ongeveer een half uur tot een uur per track kwijt (mits er goed gemixt is).
Als ik jou was zou ik me er toch wat mee gaan bemoeien. Niet om te annoyen, maar om toch ff te checken hoe jouw tracks in de mix komen te liggen qua volume en panning enzo..
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet bepaald mijn muzieksmaak, maar de mix zelf klinkt zeer prima![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Klinkt goed man! Lekkere gitaar licks,... en mooie zangstemOpname is ook zeer geslaagd
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:10 schreef Moozze het volgende:
[..]
Wat ongeloofelijk vet! Vette muziek en het klinkt in mijn oor erg professioneel. Komt er een album?
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:41 schreef ibaneX het volgende:
@ Him, super wat klinkt dat Profi! Applausje![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef Witchfynder het volgende:
Klinkt super! Het kan zo op Arrow!(waar ik niet mee wil zeggen dat ik het ouwe lullen rock vind
). Goed werk!
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:26 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vet! klinkt wel beetje rory gallagher op een of andere manier!
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet helemaal mijn smaak maar daar kunnen jullie ook niets aan doen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Klinkt nice. Alleen de hihat en de crash vind ik niet zo heel mooi, maar dan wel in mierenneuk-modus.![]()
Leuke opname!
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Niara het volgende:
@HIM klinkt goed! » "guitar!" doet me denken aan the Darkness, snik![]()
@ de koffie filters.. blah ik wil nooit meer koffie zetten als ik klaar ben met m'n zomerbaantje
quote:
DANKJWEL ALLEMAAL !!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 06:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoezo single trouwens? Komt hij ook echt uit?
Goedemorgen trouwens
quote:
Metal...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Daar ben ik 19 dagen te laat voor geborenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:25 schreef Moozze het volgende:
everyone's a rat!
Ow, ik had nog niks gezegd, maar had 'm gisteravond thuis eens beluisterd en ik vond het ook erg goed klinken! Hulde!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
DANKJWEL ALLEMAAL !!!!!
Ik word er dadelijk nog verlegen van! Het is inderdaad onze eerste Single en het is ook de bedoeling om hem uit te brengen maar zover zijn we helaas nog niet omdat we pas bezig zijn. Eerst nog 4 andere nummers afmixen en dan hebben we een mini-albumpje waarmee we de hort op gaan.
Mocht je trouwens willen bijblijven, we hebben een bandhyves op www.plainvanilla.hyves.nl (lekker vriendjes worden)en hij is ook te luisteren op onze myspace!
Idd!quote:
Zondag besteld en betaald, maandag was het klaar en ingepakt en zou nu onderweg moeten zijn. Newtone is altijd super snelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:52 schreef Deansensitized het volgende:
Wanneer heb je het besteld? Webwinkels duurt meestal [zelfs op voorraad] een dag of drie.
Maar het kan ook snel, heb het uit Amerika altijd in een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |