Lief zijn ze hier hequote:Op dinsdag 23 december 2008 18:00 schreef P.F het volgende:
Ik ben verwezen vanaf het feesticon topic
dit was mijn post
[..]
kan je meer info geven? screenshotje ofzo, instellingen van je tekst? Zo is het moeilijk antwoord gevenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Hello [ afbeelding ]
Zit steeds te kloten met tekst.
Antialias, met alias![]()
Hoe doen jullie dat ?
Speciaal voor UI's zijn de teksten bij mij te lelijk![]()
Anti geeft veel pixels, met wordt zo vaag !
( ps. linkje van tt is ok, maar heb liever een simpele uitleg, voorbeeld en ervaring)
Thx ! voor je reactie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:54 schreef Eastwood het volgende:
[..]
kan je meer info geven? screenshotje ofzo, instellingen van je tekst? Zo is het moeilijk antwoord geven
Zo klinkt het alsof je in bitmap modes zit ofzo...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:38 schreef Shrien het volgende:
Ik teeveepee deze even. Best leuk om advies te geven.
Dat kun je per brush instellen bij window > brushesquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:54 schreef Puala het volgende:
Weet iemand hoe die brushes heten die als je hem versleept meer worden? Zoals die sterretjes/blaadjes die standaard al in photoshop zitten?
Hoop dat jullie weten wat ik bedoel, anders google ik nog wel ff een plaatje
PM mag altijd...quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx ! voor je reactie.
Zal is effe kijken wat ik kan plaatsen, anders via PM ? ok ?
dit kan met elke brush. Als je naar de brush window gaat, moet je daar scattering aanvinken. Daar heb je een aantal opties, kan je precies aangeven hoeveel die versleept en over welke grootte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:54 schreef Puala het volgende:
Weet iemand hoe die brushes heten die als je hem versleept meer worden? Zoals die sterretjes/blaadjes die standaard al in photoshop zitten?
Hoop dat jullie weten wat ik bedoel, anders google ik nog wel ff een plaatje
Dat zeg ik, hahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
PM mag altijd...
[..]
dit kan met elke brush. Als je naar de brush window gaat, moet je daar scattering aanvinken. Daar heb je een aantal opties, kan je precies aangeven hoeveel die versleept en over welke grootte.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |