quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.
Van die baarden ben ik niet helemaal zeker hoor.
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.
Van die baarden ben ik niet helemaal zeker hoor.
Mannen metquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?
See you later
Tot hoors bij PetersPrietPraatshow.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?
See you later
Misschien deze?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Nu wil ik ook weten waar de letters MBP voor staan, jij niet dan?
Punkband MBP moet ik meerdere keren gezien hebben. WNC was te gek todat die lijpo's dat cafe in elkaar trapten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien deze?
Media Business Press
Zo iets?![]()
of deze:
MBP. Otto Ottevanger . Punkgroep uit Zwolle/Groningen. Bestond van midden 1984 tot begin 1988. De groep was te vinden op de lokale podia als Simplon, Vera, Wolters Noordhof Complex ...
of:
MBP - Monterrey Business Park
Hier ook nog wat mogelijkheden:
http://acronyms.thefreedictionary.com/MBP
Geen idee verder, Dementor, komt er al iets je bekend voor?
Hoi akveorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Punkband MBP moet ik meerdere keren gezien hebben. WNC was te gek todat die lijpo's dat cafe in elkaar trapten.![]()
Goedemiddag een ieder.
Die kwam er zeker aan te pas... was ook op het nieuws... kan alleen even niet op de naam komen van dat cafe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi akveorJe bedoelt de ME zeker. Dat was best heftig destijds.
quote:
Salmonellaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kwam er zeker aan te pas... was ook op het nieuws... kan alleen even niet op de naam komen van dat cafe.
Haha nee.. als ik me niet vergis was dat het vegetarische restaurant in WNC.quote:
WAT MOET JE WAT MOET JE drinken ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Doe es wat te drinken voor de hele meute...
[ afbeelding ]
Wat heb ik zin in een Guinness. Maar natuurlijk nergens te krijgen in dit gat.
Benzinebar? Spinello? Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha nee.. als ik me niet vergis was dat het vegetarische restaurant in WNC.
Zie mijn EDIT.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Benzinebar? Spinello? Ik weet niet wat je bedoelt.
Oh Forum... dat herinner ik me niet, waar zat dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zie mijn EDIT.
Woonde je toen al in Grun?
ALCOHOL en Snel....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT MOET JE WAT MOET JE drinken ?
Wow... dat weet ik niet meer precies... het was erg dicht in de beurt van het WNC en volgens mij dichtbij een kerk. Ik weet ook niet wat er nog staat als er uberhaupt nog wat staat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh Forum... dat herinner ik me niet, waar zat dat?
Ja hoor, ik woonde hier toen al. Ik had vrienden die punkers of krakers waren, zelf heb ik er nooit in gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |