Je had er laatst toch een YouTube instructiefilmpje van? Daar was op te zien hoe het een kubus werd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh da's geen probleem. Huub en Ik gaan samenwerken binnenkort !!
(Krijg alles gemaakt van mijn magneetjes MAAR GEEN KUBUS!)
Ach gos. Nu nog wat meer doen met z'n benen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_technojongetje.html
Op die youtube filmpjes gaat het van 'rits-rats-klik-klak' Bij mij blijven alle balletjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had er laatst toch een YouTube instructiefilmpje van? Daar was op te zien hoe het een kubus werd.
Wat wordt het dan? VVHBMVBP?
Ja maar als ik me goed herinner moest je eerst een armband maken en die dan opvouwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op die youtube filmpjes gaat het van 'rits-rats-klik-klak' Bij mij blijven alle balletjes
mekaar zodanig keihard aantrekken dat het iedere keer een 'chaosvanmagneetjes-bol' wordt
En onze nieuwe naam wordt dan 'VvP&VvH'
Ik probeer het precies zoals op het filmpje maar op het moment dat je ze inquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als ik me goed herinner moest je eerst een armband maken en die dan opvouwen.
En wat doe je met de mannen?
Hehehe... en daar heb je dan zo lang op moeten wachten. Leg nou maar even neer, anders zit je vanavond helemaal gefrustreerd achter de microfoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik probeer het precies zoals op het filmpje maar op het moment dat je ze in
blokjes van 6x6 bij elkaar moet vouwen trekt alles zich als een lijmbal naar mekaar toe![]()
En de mannen ? Die hebben toch al lang de FaP-vereniging* ??
(*FansvanPeter)
Je bent de zwoelste van ons allemaal en dan zou je niet gaan bellen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe... en daar heb je dan zo lang op moeten wachten. Leg nou maar even neer, anders zit je vanavond helemaal gefrustreerd achter de microfoon.
Ik bel trouwens niet hoor, je schreef dat ik 'mummel' dus nu durf ik niet meer
Oh,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:56 schreef PeterNB het volgende:
Ehhh, lieve Kwienie.................dat wist ik
En dat staat voor.......quote:
Mafkees, je weet toch wel hoe je aan dat ding komt?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Dementor het volgende:
Ik weet het niet, ik stond vanmorgen op en opeens zag ik die button op mijn shirt zitten.
Je moet even bijlezen, het was een grap die ik hier begon. Vanavond hebben we met dus met maar liefst drie fanclubs te makenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mafkees, je weet toch wel hoe je aan dat ding komt?
Ik heb bijgelezen dearquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
Je moet even bijlezen, het was een grap die ik hier begon. Vanavond hebben we met dus met maar liefst drie fanclubs te maken
In mijn post was het VBP (Vrouwen Bellen Peter)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb bijgelezen dear, ik weet alleen niet waar de letters van Dementor voor staan, hij weet het zelf ook niet.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Disana het volgende:
In mijn post was het VBP (Vrouwen Bellen Peter)
Peter deed het zo goed dat hij het nu alleen mag doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef markvanrinsum het volgende:
vanavond weer radio sly ?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter deed het zo goed dat hij het nu alleen mag doen![]()
Beequeen, misschien is het Mannen met Baarden en Pruiken.
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef Disana het volgende:
Beequeen, misschien is het Mannen met Baarden en Pruiken.
Doe jij de drankjesquote:
quote:
Nu nog even niks, dank je, maar vanavond wil ik graag Talisker whiskey op aanraden van HB .quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.
Van die baarden ben ik niet helemaal zeker hoor.
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, dat is het. Helemaal in stijl van Lodewijk XIV.
Van die baarden ben ik niet helemaal zeker hoor.
Mannen metquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?
See you later
Tot hoors bij PetersPrietPraatshow.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Disana het volgende:
Nee, dat klopt inderdaad niet. Mannen met Baarden en Petten dan maar?
See you later
Misschien deze?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Nu wil ik ook weten waar de letters MBP voor staan, jij niet dan?
Punkband MBP moet ik meerdere keren gezien hebben. WNC was te gek todat die lijpo's dat cafe in elkaar trapten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien deze?
Media Business Press
Zo iets?![]()
of deze:
MBP. Otto Ottevanger . Punkgroep uit Zwolle/Groningen. Bestond van midden 1984 tot begin 1988. De groep was te vinden op de lokale podia als Simplon, Vera, Wolters Noordhof Complex ...
of:
MBP - Monterrey Business Park
Hier ook nog wat mogelijkheden:
http://acronyms.thefreedictionary.com/MBP
Geen idee verder, Dementor, komt er al iets je bekend voor?
Hoi akveorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Punkband MBP moet ik meerdere keren gezien hebben. WNC was te gek todat die lijpo's dat cafe in elkaar trapten.![]()
Goedemiddag een ieder.
Die kwam er zeker aan te pas... was ook op het nieuws... kan alleen even niet op de naam komen van dat cafe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi akveorJe bedoelt de ME zeker. Dat was best heftig destijds.
quote:
Salmonellaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kwam er zeker aan te pas... was ook op het nieuws... kan alleen even niet op de naam komen van dat cafe.
Haha nee.. als ik me niet vergis was dat het vegetarische restaurant in WNC.quote:
WAT MOET JE WAT MOET JE drinken ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Doe es wat te drinken voor de hele meute...
[ afbeelding ]
Wat heb ik zin in een Guinness. Maar natuurlijk nergens te krijgen in dit gat.
Benzinebar? Spinello? Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha nee.. als ik me niet vergis was dat het vegetarische restaurant in WNC.
Zie mijn EDIT.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Benzinebar? Spinello? Ik weet niet wat je bedoelt.
Oh Forum... dat herinner ik me niet, waar zat dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zie mijn EDIT.
Woonde je toen al in Grun?
ALCOHOL en Snel....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAT MOET JE WAT MOET JE drinken ?
Wow... dat weet ik niet meer precies... het was erg dicht in de beurt van het WNC en volgens mij dichtbij een kerk. Ik weet ook niet wat er nog staat als er uberhaupt nog wat staat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh Forum... dat herinner ik me niet, waar zat dat?
Ja hoor, ik woonde hier toen al. Ik had vrienden die punkers of krakers waren, zelf heb ik er nooit in gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |