hé je hebt nieuwe fotootjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch niet omdat je in mijn fobo loerde toch![]()
Vanmiddag wilde je heel erg veel gaan fietsenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
Eens even denken morgen is het vrijdag he wat zal ik eens gaan doen...
Nee op die foto niet.. Maar ik wil mijn hoofdfoto wijzigen en dat lukt niet ???quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé je hebt nieuwe fotootjesleuk !
is dat wat ik denk wat het is ?
[ afbeelding ]
Ja maar ik was dus niet hier.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde je heel erg veel gaan fietsen
Wij zien hem wel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee op die foto niet.. Maar ik wil mijn hoofdfoto wijzigen en dat lukt niet ???
oe daar ben ik ook niet slim inquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee op die foto niet.. Maar ik wil mijn hoofdfoto wijzigen en dat lukt niet ???
Waarom staat je fobo eigenlijk op slot?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe daar ben ik ook niet slim in![]()
bij mij duurde het meer als een jaar voordat ik wist dat ik een fobo had
is dat zo?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom staat je fobo eigenlijk op slot?
"Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk."quote:
Als ik bij foto beheer kijk zie ik de foto die wil en kijk ik via fotboek staat die oude foto er nog ?? Wacht wel ff een daggie. Misschien 2 servers en vannacht pas een update ofoquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oe daar ben ik ook niet slim in![]()
bij mij duurde het meer als een jaar voordat ik wist dat ik een fobo had
ik zie het wel hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat zo?
volgens mij niet als ik op dat cameraatje klik zie ik mijn foto's
zie jij niks dan?
o die berichtjes, ja nee laat die maar lekker op slotquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk."
Anders had je echt wel een hoop reacties gekregen hoor.
Dus alle adoratie berichtjes moet ik voortaan maar per PM sturen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o die berichtjes, ja nee laat die maar lekker op slot![]()
als ik wel eens kijk bij andere wat er allemaal instaat...... nah..... la maar
nee per aangetekende postquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus alle adoratie berichtjes moet ik voortaan maar per PM sturen?
Waarom een fobo dan???quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o die berichtjes, ja nee laat die maar lekker op slot![]()
als ik wel eens kijk bij andere wat er allemaal instaat...... nah..... la maar
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik bij foto beheer kijk zie ik de foto die wil en kijk ik via fotboek staat die oude foto er nog ?? Wacht wel ff een daggie. Misschien 2 servers en vannacht pas een update ofo
Er staat in dit topic al wat ze moet doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dementor help soury effe
jij bent volgens mij handig in dat soort shit
ja weet niet eigenlijk gewoon wel leuk paar fotootjes erin maar mag toch ook wel het één wel en het ander niet, of is dat een beetje raar.... ik dacht ah, krijg ik allemaal berichtjes enzo.....quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat in dit topic al wat ze moet doen.
Even naar boven scrollen he
In haar fotoboek even op Control+F5 drukken (de toetsen op het toetsenbord).
Oh ik begrijp wel waarom je het zo zou willen houden hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja weet niet eigenlijk gewoon wel leuk paar fotootjes erin maar mag toch ook wel het één wel en het ander niet, of is dat een beetje raar.... ik dacht ah, krijg ik allemaal berichtjes enzo.....
zal ik eens kijken wat er gebeurd als ik hem een dagje aan laat staan![]()
als ik het tenminste voorelkaar krijg hoor,
ik heb voor het eerst een berichtje geplaats in een fobo en dat is dus die van jouquote:
is dat zo?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik begrijp wel waarom je het zo zou willen houden hoor.
Maar ik lees hier best vaak positieve reacties over jou fobo.
Toffe pics van d'r paints.. En daarom !!! GOOI open je fobo wie weet verkoop je nog meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik begrijp wel waarom je het zo zou willen houden hoor.
Maar ik lees hier best vaak positieve reacties over jou fobo.
ik ga even kijken of het me luktquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe pics van d'r paints.. En daarom !!! GOOI open je fobo wie weet verkoop je nog meer
Sterker nog ik kreeg een mailtje ..quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst een berichtje geplaats in een fobo en dat is dus die van jou![]()
en kun je dan nu ook zien dat je een nieuw berichtje hebt?
Neuh niet echt maar over een paar minuten kan je Fan haar fobo vol blaffenkalkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog iets te beleven hier of kan ik gewoon gaan slapen
Yep was dom toeval Sporti.. Ik wilde wat andere pics en zag jou naam als laatstequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
En als je alleen loert, zoals ik, zie je alleen bezoekersnaam?
Geen moeite mee hoor ik vroeg me alleen af hoe het werktequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep was dom toeval Sporty.. Ik wilde wat andere pics en zag jou naam als laatste
jij was de eerstequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
Hey fan, verkoop je ook schilderijen?
Edit!
Ja dus!
Héé wat leuk.. Ik ben dat begonnen vanwegen fok. En ben er mee gekapt maar misschien moet ik het weer es updaten. Thanksquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Geen moeite mee hoor ik vroeg me alleen af hoe het werkte, ik kijk of lees regelmatig de fobo's
heb ook erg genoten van de foto's op jou website bv.
Als je slim bent he, zet je in je fotoboek ook linkjes naar verkoop topics.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij was de eerste![]()
je berichtje staat erin
tof
Net zoals je hier doetquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
soury is de tweede![]()
en hoe kan ik nou reageren op jullie berichtjes want dat zie je ook altijd toch?
Heb je die site zelfgemaakt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé wat leuk.. Ik ben dat begonnen vanwegen fok. En ben er mee gekapt maar misschien moet ik het weer es updaten. Thanks![]()
Ohh en je ava is erg grappig
Nee tis een blog..via blogspot.com.. Erg makkelijkquote:
ja ik heb hem doorquote:
Signal from above.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik heb hem door![]()
alleen bij NMNS reageren ging niet kreeg steeds
Code : FB1103
geen idee wat dat betekend >>>>>>>>
ziet er erg mooi en professioneel uit hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis een blog..via blogspot.com.. Erg makkelijk
spam de link eens hier want ik zie nergens een linkquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee tis een blog..via blogspot.com.. Erg makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |