quote:Op maandag 28 juli 2008 05:52 schreef Crazy-M het volgende:
Fijn. Al vanaf 4.30 wakker door het onweer. Hoe vaak in die tussentijd al wel niet een auto alarm is afgegaan. Bui lijkt nu wel over zijn hoogtepunt
Ah, verdomd, gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:23 schreef fraubitch het volgende:
Whi! Ik ben jarig! Feest! Taart! Bier! Tieten!
Is de hond alweer wat rustiger?quote:Op maandag 28 juli 2008 05:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat was inderdaad een lekker buitje![]()
Gefeliciteerd FB
Hehehe, kan nooit erger zijn dan het mijne op het moment.quote:Op maandag 28 juli 2008 05:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jep, maar wel met een humeur om te schieten...
Maar als je nu het raam opendoet ruikt het overal naar frisgewassen wereldquote:Op maandag 28 juli 2008 05:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe, kan nooit erger zijn dan het mijne op het moment.
Het enige dat ik wil ruiken, is de binnenkant van m'n ogen.quote:Op maandag 28 juli 2008 06:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar als je nu het raam opendoet ruikt het overal naar frisgewassen wereld![]()
Behalve hier want de krantenbezorger werkt (hoop ik) om te sparen voor een nieuwe brommer![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 06:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil ruiken, is de binnenkant van m'n ogen.![]()
Op het moment dat ik dat tikte klonk het nog heel logisch..
van harte gefeliciteerd! de tietenbar in geweest met je verjaardag?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:23 schreef fraubitch het volgende:
Whi! Ik ben jarig! Feest! Taart! Bier! Tieten!
Joah, ik ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 06:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi er wel weer een tropenroostertje tegenaan. Heb toch vakantie
Maak je geen zorgen, die benauwdheid komt vanzelf weer terugquote:Op maandag 28 juli 2008 06:01 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen Tilburg! Onweer![]()
Mijn ochtend kan niet meer stukBenauwde is buiten nu ook weg
![]()
Vanmiddag me ouderljik huis eens overhoop halen..
gelukkig niet zo erg als vanacht.quote:Op maandag 28 juli 2008 07:03 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,
Wordt al weer flink donker. Denk dat het dadelijk wel weer los zal gaan barsten
Gefeliciteeeeeeeeeeeerdquote:Op maandag 28 juli 2008 08:36 schreef fraubitch het volgende:
Feest jongens!!! Feest!!! Allen bedankt voor jullie felicitaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |