Hoiquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
En hier zeggen we wel netjes gedag tegen elkaar
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
is er soms ruzie geweest bij de vorige meet dat mensen minder in de lounge komen?
Qutie heeft me net laten weten dat ik me geen zorgen om 'm hoef te makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Es.![]()
Wat ik me afvroeg, waar is Qu en nog een paar, is er soms ruzie geweest bij de vorige meet
dat mensen minder in de lounge komen?
had je er meer verwachtquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Zowaar tot nu toe maar 1 winkel aan de lijn gekregen. 't Valt me alles mee.
Bij mij zegt hij niet eens wat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie heeft me net laten weten dat ik me geen zorgen om 'm hoef te maken. Vroeg me nl. ook af waar hij was
.
Was niet op msnquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mij zegt hij niet eens wat.![]()
-edit- nu net wel.
No kiddinquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Was niet op msn, daar kom ik nl. vrijwel nooit meer
.
Is ook niet zoveel aan, zijn maar een paar waar je regelmatig mee praat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Was niet op msn, daar kom ik nl. vrijwel nooit meer
.
quote:
wat te kort gewordenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is ook niet zoveel aan, zijn maar een paar waar je regelmatig mee praat.
De rest kan ik er ook wel uitgooien eigenlijk.
[..]Haren kort?
Kleurtje ook? Laat eens zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat te kort geworden
maar goed iets met 1 cm per maand aangroeien toch
nee geen kleurtje, gewoon mijn uitgroeiquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
hey dat ben jij niet, dus zo zit het niet.
Vooral koopavond en/of vrijdag/zaterdag. Aangezien de nieuwe PINapparatuur niet goed functioneert (blame de leverancier)quote:
Maar dat nummer hebben ze niet, dus ben jij de ***quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral koopavond en/of vrijdag/zaterdag. Aangezien de nieuwe PINapparatuur niet goed functioneert (blame de leverancier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |